killerbill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva ville du gitt for en data som denne: 1.5Ghx P4, 256kb 128*2 Hynix, DDR 266mhz Cl2.5 40gb hd dvd-rom cd-brenner 266w PSU Aopen HK Jeg selv vil si 1500-2000, eller er det for høyt? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Et dårlig et på 2x AGP å 8mb ram det eneste jeg fant som funket Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 1k er maks hva jeg ville gitt... tipset mitt er, bruk maksinen som webserver elns... behold den selv rett og slett.. Men du kan få litt mer for den om du finner et familiemedlem/kamerat du kan lure... Helt grei maskin til å surfe med... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 1500 høres greit ut. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 1500 høres greit ut. 5406982[/snapback] det er jo for mye egentlig ;p den pc'n der egner seg ikke til salg egentlig.. bruk den som en slags htpc eller server.. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Grovt anslag av deleprisene: 1.5Ghx P4, 256kb - 100,- 128*2 Hynix, DDR 266mhz Cl2.5 - 50,- 40gb hd - 100,- dvd-rom - 50,- cd-brenner - 30,- Resten har i praksis liten verdi. Sum = ca. 330,- (tipper mer 500,- for en komplett pc uten XP) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 For en hardware geek så er nok ikke denne verdt så veldig mye over 500,- men for folk som kanskje bare trenger en maskin til å lese epost og surfe, kan den fortsatt ha stor verdi i mange år. Jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet om jeg hadde tatt 1500,- for den. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg så på QXl og der var det MYE som ble solgt for lagt over prisen den var verdt. Tipper jeg ville fått 1000 minst på QXL vis jeg legger ved xp ;P Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) om du finner et familiemedlem/kamerat du kan lure... Helt grei maskin til å surfe med... Håper du prøvdet å være morsom? Denne pcen er vært lite til ignenting i penger lenger. Men det betyr jo ikke at den ikke kan være til nytte feks veledighet, mamman din trenger noe å skrive ned oppkriftene sine i etc (med andre noen som ønsker å bruke office-surfe ) Om du skal prøve å selge den uansett er nokk 500kr mitt forslag. Endret 9. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Jeg så på QXl og der var det MYE som ble solgt for lagt over prisen den var verdt. Tipper jeg ville fått 1000 minst på QXL vis jeg legger ved xp ;P Moralen din er ikke på topp-greit nokk. Men er 500 kr (mener den er verdt maks 500, sett om den blir solgt for 1000kr+) verdt sjangsen for å komme opp i trøbbel?. Når en med data kunnskap feks kommer hjem til karen som kjøpte pc av deg å forteller at den ikke er verdt en dritt, da skal jeg love deg at du for høre det. Kjøperne sitter jo trossalt med mailen din-adressa de og tlf nummeret ditt Endret 9. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Siden trådstarter har postet etter å ha fått advarsel uten å gjøre noe med det, stenges denne tråden. Sorry mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg