brd Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Ok her er tingen: Når eg skal laste ned musikk via LimeWire eller BearSher klarer ikkje programene å koble seg til nette. Grunn:Windows brannmur: Eg har prøvd alt. DVS: -Prøvd å skru av windows brannmur -Prøvd å ta BearSher eller LimeWire på unntak.Går ikkje -prøvd å reinnstalere. Noken som har erfaring eller som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sikker på at du ikke har en ekstra brannmur et sted? Router? Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 At ingen svarte deg når du spurte under "nettverk" er bare tull. Jeg lurer på om du har fått begrenset nett tilgang av Telenor, om så er har du noe antivirus program på maskina di? Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Takk får svar:) Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 brd Postet i dag, 19:39 Takk får svar:) Trodde kansje du ville svare noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå