hardmongo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva synes dere? ønsker all kritikk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva skal jeg si? Det var et tøft bilde faktisk. Jeg likte det Men har du brukt saft som blod? Det så ikke helt blod-aktig ut (er det ekte blod, så skyt meg)! Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) hehe, det er konditorfarge.. jeg klarte ikke helt å få til blod-looken, selv etter en god stund i PS. er denne bedre? tror ikke jeg har så altfor bra skjerm heller.. Endret 8. januar 2006 av hardmongo Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Problemet er at konditorifarge mangler den lett oransje fargen i blod, det blir for rosa. Prøvde å stille rødfargen litt mot oransje, kanskje det kan bli litt mer blodaktig. Mulig jeg skrudde litt for mye. Veldig kult bilde, forresten Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 ah. takk for det! det må ha vært en stund siden jeg har sett blod da.. kom ikke på at det var litt oransje Lenke til kommentar
notnA Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Passende belysning, men kunne tenke meg litt dystrere farger? Likte bruken av vidvinkel og effekten det gav her Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hmm... Jeg synes i grunn bildet virker litt kunstig uansett om fargen ligner blod eller ikke. For at bildet skal virke troverdig burde det vel være sølt litt "blod" rundt omkring på doskåla og kanskje litt på gulvet også? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 tja.. det kommer jo an på hvor blodet kommer fra? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er vel også litt feil konsistens, da blir det vanskelig uansett. Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Blodet er for likt spredd i toalettet. Og alle blodrennene renner i samme vinkel, dette vil ikke være naturlig, hvis ikke man har en futut som man kan tre over toalettet da ;-D Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 jeg tenkte faktisk på det etterpå.. burde vært mindre blod framme Lenke til kommentar
Flex Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 For sammenligning: Sånn ser ekte blod ut. Ikke i et toalett, men i en vask... Fant ut i går at kniver kan være skarpe ting :-) Sånn sett i ettertid, kunne sikkert dette blitt et bra bilde, men jeg hadde utrolig dårlig tid akkurat der (skulle ut og spise, og folket sto og ventet, så jeg måtte bare lappe meg sammen på beste måte). Neste gang jeg skjærer meg, skal jeg ha bedre tid :-) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kult do-bilde.. Jeg likte det veldig godt Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 her er forresten siste versjon.. synes det ligner ganske bra på blod Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Alt i alt er vel sannheten at ekte blod ser falskere ut enn falskt blod. Det er min mening, i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå