Gå til innhold

Sony i et alvorlig PS3/Blu-Ray dilemma

Jc-g

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og til wilbur626,eg veit ikkja ka problemet ditt er,om du lever på sarkasme og ironi  er bare flott,men at du faktisk vil ha alle og en til å bli fanboy er noe annen. Eg sier meg enig i en flott liste med lite gjennoktenkte utsagn, og dermed  lever eg for 360. Eg mener å ha fremstått nøytralt gjennom de fleste diskusjoner PS3/360 i mellom.Ka har eg å tjene på å beskytte min 360 fremfor en annen konsoll som enda ikkje er kommet ut?Eg håper da inderlig PS3 blir et mektig beist,slik at folk som venter får innfridd forventningene sine.Konkurranse er bare bra,da det er vi forbuere som vil tjene på det i lengden.Fanboyisme er en farlig sak.Er det noe meir du vil si,gi meg  og alle andre fanboys som du like å kalle det en PM.

Ta deg en bolle.

5619318[/snapback]

Du.... sorry..men jeg tror du bør lese innlegget til Wilbur en gang til. Det skal ikke så mye til for å forstå at det ikke er deg kritikken vendes mot. Dersom noe ser ut som ironi er det som oftest det ;)

Han kalte heller ingen for fanboy. Om du prøver en gang til ser du rett og slett at han håner han andre duden som kalte noen andre for fanboy.

Trigger-happy du tror jeg :yes:

EDIT: Som den til blondina jeg er klarte jeg å rote til "quote" kodene og slik.. blæh.. takk gud for at jeg iallefall er i stand til å tolke ironi :!:

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar

Håning av fanboys er like gale som å være en fanboy.

Det kjedelige er at dem ødelegger en intressant tråd, og jeg tror det var dette mala prøvde å få frem.

tilbake til ting som handler om topic

Så at noen lurte på Cell-prosessoren over, mye av designet ligner på den døde Risc-prosessoren, så mange folk skjønner mye av hvordan den virker etter å ha sett tegningene.

Tilbake til Blue-ray, som er viktig for oss som venter på PS3:

For to dager siden ble forøvrig det enighet om en foreløbig AACS avtale, så nå gjelder det bare å signere avtalen.

Noen av problemene så langt er at ihvertfall Microsoft og Intel har satt seg på bakbeina angående managed copy som BD+ beskyttelsen godtar, som spessielt 20th Century Fox vil ha.

Litt rart egentlig, fordi jeg kunne ikke tenke meg ett bedre produkt enn Windows å ha slik beskyttelse på.

Blir spennende å se om MS synes dette er så forbrukerfiendtlig, når det er sine egne lisenser dem vil beskytte, eller om de vil fortsette med dagens lisens/kopibeskyttelse-løsning som å selge 'uekte windows' til full pris, og 'ekte windows' til dobbel pris, som MS kundesupport kaller det.

Uansett kan ikke PS3 bli lansert før alle Advanced Access Content System'ene er godkjent, slik jeg har forstått det.

(http://www.videobusiness.com/article/CA6308373.html)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Håning av fanboys er like gale som å være en fanboy.

Det kjedelige er at dem ødelegger en intressant tråd, og jeg tror det var dette mala prøvde å få frem.

Og takk for at noen skjønte det :wee: Og eg sa aldri at kritikken var mot meg,men det var unødig å trekke mitt navn inn i sammenhengen.

--------------------------------------------------

Er faktisk et godt poeng du har der kongrudi.Det spørs om MS ikkje må spise i seg ordene etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Mye mas om den PS3'en. Jeg på min side ska stå klar med ståler når den kommer for salg, innbitt PS bruker som jeg en gang var. Så den må til testing, sikker på at alt er litt hypet opp. Som markedsverdi er jo slike diskusjoner værdt en del, maskinen er ikke kommet men PR får den over alt, og som oftest er det meste av PR god PR. Prisene går i taket og kostnader og bla bla... Og så kommer den etter lang venting og alle blir overasket på gode og dårlige måter. Og SONY har klart det igjen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...