Gå til innhold

Ny PC. Ser dette greit ut?

Anbefalte innlegg

Heia!

Skal kjøpe meg ny PC nå, etter å ha heva kjøpet på en maskin fra komplett, etter masse feil og drittservice! Så da valgte jeg det lille firmaet i Arendal, PSData. Og lurer da på om noen har noen meninger om denne PCen jeg under her har satt opp.

Hovedkort:

MSI K8N SLI FI

Prosessor:

AMD64 3700+

Harddisk:

WD 320 GB, SATA

Minne:

2x Geil 512 MB, 400 Mhz

Grafikkkort:

MSI GF 6800GS

ELLER

MSI GF 7800GT

Håper noen har noen fine innvendinger. =) Jeg har for øvrig kabinett, PSU, og DVD brenner fra før av. Og på skjermkorta så er det prisen det er litt avhegig av, IKKE ytelsen:P

MVH

Frode

EDIT:

PCen på signaturen er altså den som er sendt tilbake!

Endret av LezoO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

likte oppsettet... men som moderator sier over, du må skifte emnetitel eller så stenger de denn, og det gjør de uten og spørre :p

er fan av MSI sine hovedkort har selv -F uten sli. det du kan tenke på er og slenge med en passiv chipset kjøler så slipper du og betale frakt på den senere. du vet sånn gresstrimmer som folk klipper gress langs kanter og sånn. slik høres den vifta ut :yes:

og håper du går for 7800gt..... mere power. blir det for dyrt kan du gå for en litt billigere

harddisk LINK HER

Lenke til kommentar
Skal du først ha deg et såpass kraftig skjermkort som enten 6800GS eller 7800GT regner jeg med at du skal spille relativt tunge spill som f.eks. BF2 eller FEAR. Da er det fordelaktig med 2GB minne, da du kan med det kjøre mye høyere teksturfiltrering.

5408783[/snapback]

Enig der! :yes:

Lenke til kommentar

Takk for mange gode råd folkens! Tror kanskje jeg da går for 7800GT, og en 250GB disk.. Har en 512 minnebrikke liggende så da kan jeg bare bruke den så får jeg halvannen giga minne. Og det med den chipsetkjølern var ingen dum ide!

Takker!

PS! Bare kom med andre synspunkter, de vil bli mottatt med takk =)

Emnetittelen er forresten endra! My bad!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...