Panic Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal ha et festspill til Playstation 2, og er ikke sikker på hva jeg skal velge... Det står egentlig mellom Eyetoy 3, Eyetoy Groove og Singstar Pop Hvem av dem er best og hvem av dem varer lengst, eller vet dere om andre bedre... Prisen ligger på ca. 500 kr, men vet dere om billigere forhandlere? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ja har vurdert det også, men har kommet frem til de 3 jeg nevnte. Tror Buzz har en ganske mindre levetid enn de andre men det er jo bare noe jeg tror da men... Har lest en del tester og de 3 jeg nevne har fått 5 alle sammen. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva er vel bedre enn karaoke på fest da.... Kjøp singstar det er morsomt. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du bør seriøst vurdere Buzz. Jeg spilte det på et vorschpiel. Kjøpte det umiddelbart etterpå. Fra det vorschpielet er det faktisk 3 andre som har investert både i PS2 konsoll og Buzz. De hadde ingen interesse av tv-spill før. Til påske kommer Buzz trivia, men generelle kunnskapsspørsmål. Og utover året kommer Buzz sport og Buzz film. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 ok men da tror jeg at jeg venter med å kjøpe buzz til senere... d blir nok sinstar eller eyetoy i denne omgang. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hvis du ikke skal kjøpe buzz, så ta singstar... men buzz er helt klart mere morro Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg hadde valgt Singstar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Kjøp deg Xbox, mod den, og kjøp Karaoke Revolution Party. Kjøp så inn betydlige mendger alkohol og et videokamera, og du får muligheten til å blackmaile kompiser med videoer hvor de synger "Like A Virgin" med åpen skjorte. Jeg hørt det funker. Karaoke er uansett en evig vinner når man er i godt humør. Endret 8. januar 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå