solviken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har en Samsung D600E som jeg akkurat har kjøpt minnekort til "microSD" TwinMOS brikke på 128 mb. Noen ganger når jeg setter minnekortet i tlf får jeg spørsmål om jeg vil formatere, om jeg velger ja sier tlf bare failed. Di fleste ganger kommer jeg inn på minnekorte, men når jeg prøver og lage en mappe eller skrive til det kommer det bare at minnet er fullt. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) tror samsung d600e bruker Transflash minnekort... Endret 8. januar 2006 av duckamuck Lenke til kommentar
solviken Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Står på denne siden: Dynamisk minne og ekstern minnekortplass Du kan lagre opptil 81 MB med bilder, lyd og video. Hvis det ikke holder, øker du kapasiteten ved hjelp av den eksterne minnekortplassen (microSD/TransFlash). http://www.samsung.com/no/products/mobilep...sm/sgh_d600.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå