Fisha Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei En venn av meg skal kjøpe en ny laptop til ca 9000 kr. Vennen min er ingen spill-entusiast, så han kommer til å bruke pcen mest til surfing, chatting og skolearbeid men også litt små-spilling. Han har sjekket litt rundt omkring og har funnet to pcer som faller i hans smak: -IBM Thinkpad T40 -Hp 1011 Har noen erfaring med disse laptopene, Er disse noe å satse på? Eventuellt kom med forslag på andre bærbare pcer i denne prisklassen. Vær så snill å hjelp oss. Vi blir KJEMPEGLADE for alle innlegg Endret 8. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har du sjekket denne http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=24 Sjekk også ut Acer maskiener eller HP Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Takk for innlegget. Trenger flere forslag. Endret 8. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har du sjekket denne http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=24 5406599[/snapback] Den som han linker til, satt opp som under Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Er ikke det ett enormt bra tilbud?? Er det tv ut og trådløs kort på den uansett? Endret 9. januar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 TV-ut og WLAN er standard. (Er i hvert fall sånn det ser på sidene deres...) Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hva med denne: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=89462 Hp pavilion dv2358, med Turion cpu, denne selger i bøtter og spann Lenke til kommentar
rend Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei En venn av meg skal kjøpe en ny laptop til ca 9000 kr. Vennen min er ingen spill-entusiast, så han kommer til å bruke pcen mest til surfing, chatting og skolearbeid men også litt små-spilling. Han har sjekket litt rundt omkring og har funnet to pcer som faller i hans smak: -IBM Thinkpad T40 5406545[/snapback] Wow! Får man en ny T40 til 9000 nå for tiden? Hvor? Jeg sikler på en slik en men har ikke funnet noe til under 9500 DKK Fortell, fortell! :-) Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takker for alle innlegg Trenger fortsatt fler Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hei En venn av meg skal kjøpe en ny laptop til ca 9000 kr. Vennen min er ingen spill-entusiast, så han kommer til å bruke pcen mest til surfing, chatting og skolearbeid men også litt små-spilling. Han har sjekket litt rundt omkring og har funnet to pcer som faller i hans smak: -IBM Thinkpad T40 5406545[/snapback] Wow! Får man en ny T40 til 9000 nå for tiden? Hvor? Jeg sikler på en slik en men har ikke funnet noe til under 9500 DKK Fortell, fortell! :-) 5411420[/snapback] Hei Vennen min kjenner noen som kan skaffe han en T40 til en veldig rimelig pris. Jeg personlig vet ikke hvor/hvem. Men du menerat dette er et bra kjøp hvis vi får den under 9000?? Endret 10. januar 2006 av Fisha Lenke til kommentar
rend Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Men du menerat dette er et bra kjøp hvis vi får den under 9000?? 5414330[/snapback] Absolutt. Dette er en maskin som overgår de fleste andre maskiner hva angår soliditet og holdbarhet. Og så veier den ikke noe særlig mye. Ytelsesmessig er den dog nok ikke på topp, hva angår spill og 3d. Send gjerne en pm om du vet hvor jeg også kan få tak i en sånn en billig ;-) Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Send gjerne en pm om du vet hvor jeg også kan få tak i en sånn en billig ;-) Jepp, skal gjøre det hvis jeg finner den. Men jeg tror dette tilbudet kun gjelder min venn Han har en onkel som jobber med data skjønner du... og da får han "Special prize" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå