tottoRBK Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 sliter litt nå... min Nokia6230i begynte for to dager siden å ringe opp den siste regisrerte nummeret på oppringt listen min.. igjen og igjen.. når jeg slo av og på fikk jeg problemer med å skrive inn pin koden min.. første tall ble visket ut.. kom meg inn etterhvert men det samme problemet med oppringingene var der fremdeles.. så nå er det gått så langt at jeg ikke kan tast pin koden i hele tatt.. kommer rett og slett ikke inn på mobilen i det heletatt.. er det noen som har noen gode råd?? er det noen som vet om det går an å hard resette Nokiaen uten å ha "logget " inn?? mvh oppgitt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Feilpostet og flyttes. - Det er bare noe feil med telefonen. Gå til en forhandler og få resatt telefonen så skal det hele ordne seg. Endret 8. januar 2006 av Remerser Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 um, tviler på at dette er virus... sikkert en feil i telefonen ettersom series 40 ikke har noen virus per i dag... virus tar vanligvis bare series 60 sybian, windows mobile og andre smartphone modeller... bare lever den på service eller oppgrader firmwaren et sted, skulle fikse det.. mener jeg da Lenke til kommentar
tottoRBK Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 takk for svarene, det var ikke virus men telefonen,fikk levert inn telefonen og fikk ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå