Azton Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Jeg er på jakt etter 16x DVD (samme om det er + eller -) plater med en OK kvalitet. Har lest OCfreak's DVD guide, og er ute etter det som der er kategorisert som nr. 2. Har helst lyst å kjøpe fra en nærbutikk, og ikke på webshop. Noen som vet hvor det er lurt å kjøpe slike plater? - Sindre. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da spørs det _helt_ på hva som er "nært" for deg Selv bor jeg nært til : Datakjeden, Computer City, Netshop Oslo, Digitalimpuls, Binders, Lefdal ... etc. Alle har plater av OK kvalitet, til "grei" pris (med tanke på at man slipper frakt etc.) Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 stikk ut på datakjeden, ligger rett ved kvadrat. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har du ElKjøp i nærheten så var jeg innom min lokale butikk og kjøpte 25pk spindel med 16X Verbatim plater til 149kr. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hehe, glemte å si at jeg bodde i stavanger, og at stavanger, sandnes og omegn er nært for meg Hmm, de Verbatimplatene virket interessante. Får ta en tur innom etter jobb i morgen elns Takk for tips alle sammen! Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvis du ikke har kjøpt dem alt ville jeg heller anbefalt Imation 25 Pack DVD+R 8x til 89 kr på Datakjeden (i Stavanger). Får gode resultater med disse Moser Baer platene med min BenQ DW1620 både på 8X og 12X. Men det kommer litt an på brenneren. Ser også at de har Verbatim platene til 121 kr, dog ikke på lager nå........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå