osso Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Tenkte å benytte meg av et av ukens tilbud på Netshop idag,men når jeg kommer til betaling får jeg melding om at det har oppstått en feil mellom Netshop og Netaxept. Slik har det vært i hele dag! Jeg har sikkert prøvd 15 ganger i løpet av dagen. Og nå er det ca.3 timer til tilbudet utløper. Noen som har opplevd det samme,idag eller en annen dag? Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Om du bruker firefox så test med explorer eller opera, har opplevd småproblemer med firefox der tidligere, vet ikke om det er slik etter 1.5 kom.. Eller går det alltids med postoppkrav, er ikke så mye dyrere.. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De pleier svare raskt på mail så kanskje det ordner biffen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De pleier svare raskt på mail så kanskje det ordner biffen pleier de å ha folk på jobb så seint søndag kveld ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 De pleier svare raskt på mail så kanskje det ordner biffen pleier de å ha folk på jobb så seint søndag kveld ? 5406763[/snapback] Det hender ja Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Uansett blir ikke tilbudene endret før utpå kvelden i morgen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Uansett blir ikke tilbudene endret før utpå kvelden i morgen. 5406804[/snapback] njeah, jo.. pleier vel det.. bare at man ikke får mail før på mandag ettermiddag. Pleide å sitte på skolen mandag morgen og lese "ukens tilbud" i fjor ;p Og fikk mail på kvelden x ] Edit: Om du ikke skulle rekke det, og forklarer problemet kan det hende de er litt imøtekommende.. så du kanskje får det på tilbud anyway Endret 8. januar 2006 av espennyh Lenke til kommentar
osso Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg fant ut at se hadde noe som het Netshoposlo.no med henteavdeling i Oslo. Dette reddet dagen min. Ordren er inne og jeg henter meg ny skjerm i morgen. Tusen takk for hjelpen og alle kjappe svar! Supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå