haswonit Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Topictittel sier vel egentlig alt.. Lurer på om det finnes noen rambrikker og en harddisk som vil passe til mitt 3 år gamle hovedkort? (Vet ikke hvilket hk jeg har, hvordan finner jeg det ut? ) Tenkte på 120gb og ca 512 -> 1024 mb ram. -takk. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 www.cpuid.com Tror du vil få litt info ang. ditt hk ved å laste ned CPU Z! Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Både RAM og harddisk er ikke noe problem til det hovedkortet. Jeg kjøpte selv PC3200 RAM til mitt HK som er beregnet på PC2700 RAM. Det eneste som skjer er at RAM-en klokker seg selv ned til riktig hastighet. Så om det er dyrere med "gammel" RAM er det altså bare å kjøpe ny med større hastighet. (Jeg vet ikke prisene på RAM, det er bare å sjekke i prisguiden.) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva er budsjettet ? om diskkontrolleren din støtter det vil jeg ha kjøpt en 250 gb disk.. Mer gb for pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå