Getchoo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Tenker litt på å kjøpe meg en ny LCD skjerm, denne gangen en 19". Har sett litt på Viewsonic 19" LCD VA912, men finner ingen tester av denne eller erfaringer. Så nå lurer jeg på om noen her har testet/har denne og vil dele noen erfaringer. Er den ett bra kjøp for den relativt lave prisen (2750,-)? Lenke til kommentar
Nevermind75 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25587 Erfaringer og link til tester. Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Den produkt siden der er for VX912, ikke VA912. Hva er forskjellene mellom disse skjermene, om noen vet? Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hva forskjellen er vet jeg ikke. Tror kanskje VX er litt mer kvalitet? Når det gjelder VA912 har jeg den og jeg greier ikke bestemme meg. Den har kjempebra bilde og fargegjengivelse i alt fra fotobehandling, filmvisning og til spill. I dagslys ser den flott ut, gråbalansen er bra og svart er svart samtidig som bildet er klart og lyssterkt. Problemet kommer når mørket faller på. Da legger man merke til tydelige lysere områder i øvre og nedre kant. I dagslys er altså denne skjermen bedre enn andre "billigskjermer", mens ikke duger til filmtitting utpå kvelden. ..dvs bildet er bra, men de lysere områdene blir irriterende. Å anbefale den.. mjo, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå