Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...FF-FE42E7E30B64 Funker dette sammen? Er det noe jeg burde bytte sånn at jeg kan klokke bedre? Skal ikke betale så mye mer. Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det ser ut til å være et bra ommsett og noe lignende jeg selv tenker meg. Likevel har jeg hørt mye forskjellig om TwinMos og ville heller gått for corsair brikker Corsair Value Select 2048 (2 x 1024) Ellers et bra oppsett kanskje hitachi disk istedefor samsung, se testen på hw! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312362&cks=PRL og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310787&cks=PRL Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ok. Men Value, har hørt at det ikke er så bra. Hva betyr det egentlig? Er det overklokkingsvennlig oppsettet jeg har? Hvis jeg bytter RAM'en. Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 en opteron er mye mer klokkevillig enn en 3700+ Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Valute-ram er litt billigere Ram, og kjører på litt mindre "hvasse" hastigheter en f.eks OCZ Platinum og Kingston Hyper X. De har vel heller ikke de helt fantastiske varmesprederne. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Men det er mye vanskeligere å få tak i en Opteron i dag, har jeg merket meg. Ok, men er det merkbart dårligere RAM? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ikke hvis du ikke er en gal overklokker vil jeg tro Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Ok. Nei, det er ikke jeg. Jeg kommer ikke til å overklokke mer enn nødvendig/forsvarlig. EDIT: Med Lian Li PC-7 er det vel god nok kjøling til å klokke litt, før jeg kjøper noen 80mmx80mm vifter? Endret 8. januar 2006 av Mathias89 Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Tips på RAM da? Ikke så veldig mye mer enn 1500kr. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) GeIL funker jo OCZ leverer stort sett alltid knall Men om du skraper opp rundt 400 mer en planlagt får du noen veldig gode Corsair brikker EDIT- Tough ingen av disse er fra komplett, men det blir ikke så mye frakt ekstra tror jeg. Endret 8. januar 2006 av Marc91 Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 OCZ er jo bra. Noen som har overklokkingserfaring med disse? I tillegg: Er det ikke sånn at XP ikke kan registrere mer enn 3,1 GB RAM? Ergo må jeg oppgradere til Windows 64 elns for å ha mer? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) GeIL funker jo OCZ leverer stort sett alltid knall Men om du skraper opp rundt 400 mer en planlagt får du noen veldig gode Corsair brikker EDIT- Tough ingen av disse er fra komplett, men det blir ikke så mye frakt ekstra tror jeg. 5406416[/snapback] De OCZ brikkene er til den prisen i helga så du må vel bestille de i dag da. Har nå bestilt et par med de så får se om de er noe bra. Edit: manglet et ord her Endret 8. januar 2006 av curtiis Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 har du/har du vurdert å sjekke pris andre steder ? tror det kan bli billigere.. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har tenkt på det ja, ser om jeg finner demovarer av det samme som jeg skal ha på kompletten nå. Men skal skjekke de fleste andre butikker om jeg finner det samme til en billigere pris. Noen andre som syns komplett overpriser varene sine? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) www.prisguide.no Bare logg deg inn her med HW passet og så kan du lage samme handle vogn her og få opp priser fra forsjellige nettbutikker. Edit: leif ute å går Endret 8. januar 2006 av curtiis Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jepp. Er klar over den funksjonen. Meget bra av prisguide å lage en så bra "søkemotor"! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg kjenner en som heter maren som kanskje kan hjelpe deg? er du intresert? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jepp. Hva kan han hjelpe meg med? Send PM. Hvis jeg bestiller fra Netshop og databutikken får jeg alt til 10k. Med Frakt(Røft regnet) Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 har sendt deg pm med all informasjon du trenger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå