mortenfin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har netopp kjøpt meg Logitech Z-5500, mn jeg har litt dårlig rom til å montere på vegger på grunn av dører og vinduer. Noen som vet om det finnes noe gulvstativ til sattelit-høytalerne? Så en demo av høytalerne på hjemmesiden til Logitech, og der er det stativ som høyttalerne står på. De er vell cirka 1.5 meter. Hadd vært fint om noen kunne hjelpe meg me å finne ut om det er mulig å få kjøpt noen plass, finner det ikke jeg Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har netopp kjøpt meg Logitech Z-5500, mn jeg har litt dårlig rom til å montere på vegger på grunn av dører og vinduer. Noen som vet om det finnes noe gulvstativ til sattelit-høytalerne? Så en demo av høytalerne på hjemmesiden til Logitech, og der er det stativ som høyttalerne står på. De er vell cirka 1.5 meter. Hadd vært fint om noen kunne hjelpe meg me å finne ut om det er mulig å få kjøpt noen plass, finner det ikke jeg 5406139[/snapback] jeg var på siba for ikke så lenge siden, og da så jeg at høytalerne var stilt opp på et stativ.. så du kan jo kanskje se der.. vært et forsøk værtfall Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 finn et stativ som har en slags "plate" på toppen, og sett de på! Lenke til kommentar
tussiesel Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Komplett har noen stativer (disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303181&cks=PRL). Bilde av festet er her: http://www.b-tech-int.com/BT11.html. Kanskje de passer. Jeg vurderer samme løsning selv, så det hadde vært fint hvis noen med z-5500 kunne sjekket om bakhøytalerne har skruehull som kan festet til det stativet. -Simen Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg vurderer samme løsning selv, så det hadde vært fint hvis noen med z-5500 kunne sjekket om bakhøytalerne har skruehull som kan festet til det stativet. 5447664[/snapback] Det er skruehull i alle høytalerne. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 trur nok ikkje dissa passa til Z-5500, om eg huskar riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå