Oljens Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har brent en del bilder og musikk på CD'er med Easy CD Creator og med Windows Millenium operativsystem. Etter at jeg oppgraderte til Windows XP får jeg ikke lest CD'ene. Hva må til for å få lesetilgang igjen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan tyde på platene ikke er avsluttet (finalized). Frorsøk om du kan avslutte dem via Easy CD Creator. Hvis de er avsluttet kan det være brennefeil. Har du klart å lese platene på andre maskiner? Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har nok ikke "avsluttet" alle CD'ene, men jeg har ikke Easy CD Creator lenger og finner ingen gratis demo på nettet. Har bare en PC i huset og har ikke prøvd på andre enda. Kanskje du vet hvor fri versjon Easy CD Creator finnes? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har nok ikke "avsluttet" alle CD'ene, men jeg har ikke Easy CD Creator lenger og finner ingen gratis demo på nettet. Har bare en PC i huset og har ikke prøvd på andre enda. Kanskje du vet hvor fri versjon Easy CD Creator finnes? 5406149[/snapback] Easy Cd Creator var Adaptec - så Roxio. Finnes vel bare i komersiell utgave. Men en light-utgave ble levert sammen med en del CD-brennere og fungerte normalt bare mot disse. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Irriterende at jeg ikke har Easy CD Creator el. lignende. Jeg må vel ta runden på andre PC'er og prøve å finne en som leser CD'ene mine og/eller få tak i Easy CD Creator eller beslektet. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg har hatt samme problemet, og det er filformatet som XP ikke klarer å lese. Tror det heter UDF eller noe i den duren. Jeg har selv Millennium på en egen harddisk nettopp pga at jeg ikke har funnet noen løsning på "problemet". Jeg hadde WinOnCD på min gode gamle(og dyre) brenner fra 1998 og hadde altså ingen problemer før jeg innstallerte XP. Så jeg kan bare råde deg til å ha en liten og grei partisjon med Millennium som jeg har til å løse endel kompabilitetsproblemer som det altså er med XP. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takk for innspill. Noen sier "Stafett er stafett", jeg sier: "Data er data" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå