eikum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei! Er russ i år jeg ;p men finner ikke ut hva jeg kan skrive som MOTO på russe kortet mitt altså nede til høyre hjørne; Har du noe fett jeg kan skrive der? eller en side med masse slike "settninger"? Petter Endret 9. januar 2006 av eikum Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Dyrk deg selv til det ytterste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Samleie er bare en avansert form for onani. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Mum, when I grow up I want to be a bitch like you. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Spar ei rotte, kvest ei mus? Endret 8. januar 2006 av dub Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Stine FTW! Med et hjerte bak, da.. Edit: Hadde vært litt gøy hvis du skrev: Hjelp til russekortet mitt.. trenger MOTO! Get it? Endret 8. januar 2006 av Stine Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Can you help me find my MOJO? Aldri ja tankene dine fly, det er ikke sikkert de kommer tilbake. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Try something new, do a nerd! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Husker en kompis hadde en gang i tiden ringt feil og han spurte etter en som het Lars. Han duden på andre siden av røret ble forbanna siden han hadde ringt feil og slang på røret. Kompisen min puttet like greit nummeret til han gretne gubben og på russekortet med: Spør etter Lars Lenke til kommentar
Spar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 "Gjort er gjort" - skal jeg ha i hvert fall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Uncyclopedia! “Like a cheap prostitute, school sucks bad.” ~ Oscar Wilde Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 "Regn er jammen dårlig vær!" Sprekt motto, og det er sant i tillegg. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Takk for mange fete svar ;D Men har ikke bestemt meg enda Bare skrive inn mer Må jo være en side der det står mange slike da:p Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Argh.. får ikke opp bildet ditt i 1 post.. du kan btw bruke: Save a horse, Ride a cowboy.. men der er ganske gammel da.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Personlig syns jeg denne er genial; "Bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse" Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 her er en gulle god en: Tenner som ikke biter, vondt i ræva når jeg driter, kuk som ikke står og du spørr hvordan det går? Er russ iår jeg også og hadde litt lyst til å bruke denne, men en kompis av meg brukte den ifjor.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg trenger også hjelp til motto. Vet noen om andre nettsider enn russemotto.com? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 pål tok sine høner mens jeg tar kjerringa med staven.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da jeg var liten, og lå i pungen til fattern, tenkte jeg: "Runker han nå er jeg ferdig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå