Gå til innhold

Film: Reportasje fra aksjon


Anbefalte innlegg

For to uker siden hadde flere organisasjoner en fellesaksjon der det ble samlet inn 323 000 kroner til ofrene i Pakistan her i Molde.

Jeg var representerte en av organisasjonene som var med på prosjektet, og fant ut at jeg ville lage en liten nyhetsreportasje slik at jeg kunne få sendt den på TV og at aksjonen skulle få større oppmerksomhet.

 

Resultatet er jeg nokså fornøyd med. Ett par småting her og der slik som ganske urolig filming mot slutten (Skyldes at jeg hadde kjempedårlig tid), og at jeg rett og slett GLEMTE å ta oversiktsbilde av standsplassen.

Noen vil sikkert være forundret over mikrofonen som stappes opp i ansiktet til "Heidi Bye" fra Kirkens Nødhjelp. Det var bevisst å gjøre akkurat det. Grunnen til det, er en litt lokal humor som er vanskelig for dere utenifra å skjønne =P

 

Uansett; Jeg sendte det inn til den lokale TV-stasjonen; TVNordvest.

I løpet av de siste dagene har klippet blitt sendt 48 ganger.

 

Her er link til nyhetsreportasjen;

www.actionjam.net/pakistan.wmv

 

Her er til en nyhetsartikkel om aksjonen:

http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...D=7323112789604

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hører dessverre knapt noen lyd i filmen, jeg hører den er tilstede, men det er veldig lavt. Den newyear -filmen i den andre tråden stopper forresten og begynner på nytt bare etter 3 sekunder..

 

Er det noen spessielle kodek som kreves?

 

EDIT: Det visste seg faktisk bare å være min PC som hadde noen merkerlige midlertidige problemer med lyden, funka nå etter en restart.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...