ErikBlodøks Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kom over denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315083&cks=PRL Joytech Nitro Racing Wheel Ratt og pedaler til Xbox 360 Noen av dere som har denne, eller testet den? Ser at det bare er to pedaler, hvor er clutchen? Lurer også på om den funker bra, om dere er fornøyd eller ei.. Og om det kommer flere forskjellige ratt og pedaler til xbox 360.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 vet ikke om det finnes ratt og pedaler med clutch til noen systemer i det hele tatt.. mulig det gjør det, men jeg har ikke sett det Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det rattet har bare Dual Vibration Feedback veille ventet til det kommer noe med Force feedback. er ikke noe gøy med et ratt som bare rister litt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det rattet har bare Dual Vibration Feedback veille ventet til det kommer noe med Force feedback. er ikke noe gøy med et ratt som bare rister litt. 5405973[/snapback] Enig der.. 360'n skulle visst støtte Force feedback, og det er nok verdt å vente på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hva er egentlig forskjelljen på Dual Vibration og Force Feedback? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hva er egentlig forskjelljen på Dual Vibration og Force Feedback? 5407384[/snapback] Vibration feedback bruker samme effekter som en gamepad, fra samme vibrasjons- signalet, altså risting og vibrering, mens Force Feedback har kraftigere og mer avanserte effekter, som f.eks røsking og motstand i rattet. Det der med "dual vibration" er fordi effektene lages av 2 vibrasjonsmotorer (Noe som også er tilfellet med vanlige xbox- kontrollere) Har aldri testa VF- ratt, men har testa FF- ratt på PC, og hatt FF- joystick lenge(herpa nå). Uansett så er det så sinnsvakt festlig med ordentlig FF, og jeg kan tenke meg hvor tamme VF- effekter er til sammenligning... Endret 8. januar 2006 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som har prøvd å koble til Driving Force Pro til Xbox360? Tenkte å gjøre det en dag, men ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som har prøvd å koble til Driving Force Pro til Xbox360? Tenkte å gjøre det en dag, men ikke akkurat nå. 5411879[/snapback] Ja, har prøvet, og det skjer ikke noe. Den dukker ikke opp i dashboard, ei heller dukker det opp noen valg i PGR3. Dette synes jeg er tragisk, men håper og regner med det kommer noen tredjeparts programvare/drivere eller noe som gjør at det virker. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Håper det selv. Tullete å måtte ha 2 ratt liggende... Logitech GP force rattet funker jo fett på ps2, og usb er jo usb... Synes det bør komme støtte for dette. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Håper det selv. Tullete å måtte ha 2 ratt liggende...Logitech GP force rattet funker jo fett på ps2, og usb er jo usb... Synes det bør komme støtte for dette. 5419904[/snapback] Jepp, skikkelig teit hvis man har det montert på en solbergstol oxo..... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Håper det selv. Tullete å måtte ha 2 ratt liggende...Logitech GP force rattet funker jo fett på ps2, og usb er jo usb... Synes det bør komme støtte for dette. 5419904[/snapback] Nå er jo dette det offisielle PS2/GT4-rattet, så jeg tviler sterkt på at det kommer støtte for det, selv om det burde det da det er støtte for det i Win. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Bare lurer... Hvordan funker det med kun to pedaler? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Bare lurer... Hvordan funker det med kun to pedaler? 5421623[/snapback] Funker flott. Ingen bilspill jeg vet om som krever at du clutcher. Noen få har støtte for clutch, men da er det valgfritt. Vet uansett ikke om et eneste bilspill til konsoll som har denne muligheten. Clutchpedal er støttet i noen hardere PC-simulatorer. Når det er sagt så synes jeg ikke det rattet der ser all verden ut. Ser skranglete og usolid ut. Dyrt er det også. Ville ventet og sett hva som kommer først. I alle fall om du ikke har mulighet til å få prøvd det i en butikk. Jeg vet ikke sikkert om Xbox 360 støtter skikkelig Force Feedback. Har spurt en del folk relativt høyt oppe i MS, og ingen av dem virket å ha snøring. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Allright Men som andre har prøvd, det med å koble til ratt og pedaler som har usb-kontakt.. Vil nå tro det kommer støtte for det etterhvert.. hvilken anbefales da? Lenke til kommentar
whom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Allright Men som andre har prøvd, det med å koble til ratt og pedaler som har usb-kontakt.. Vil nå tro det kommer støtte for det etterhvert.. hvilken anbefales da? 5421837[/snapback] Leser du i tråden, finner du ut at det er forløpig ingen støtte for usb-ratt. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen som har funnet ut hvilke ratt som kommer. Vil 360'en få skikkelig ratt eller ønsker de bare å fokusere på kontrolleren. Det bør vel være litt bra for å erstatte dagens kontroller, som forøvrig fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Ratt og pedaler kan ikke sammenlignes med håndkontroll, selv om håndkontrollen er bra. Det blir noe helt annet uansett. Jeg er eier av Driving Force Pro, og er meget fornøyd. Solid og knall bra. Det fungerer til PS2 og PC, antar det kommer til å fungere på PS3 oxo. Xbox 360'n er det store spørsmålet, som i uganspunktet ikke fungerer. Endret 18. januar 2006 av Totte- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå