ostov Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Hva er hår permament? Vet at det har noe med frisøren å gjøre Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Permanente krøller....? Permanent hår, hørtes rart ut Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Permanent er "kjøpekrøller". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Permanent er "kjøpekrøller". 5405734[/snapback] Aka. juksemakere. >: [ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hehe, her trengs et seriøst bidrag La oss ta et eksempel fra virkeligheten: Jeg har krøller. Jeg liker ikke krøllene mine, så jeg retter dem ut med en rettetang, men da blir ikke krøllene borte permanent. Om jeg går til frisøren, kan frisøren ha noe syre i håret mitt osv. som gir meg permanent glatt hår. Det er en permanent, men det sliter på håret. Skikkelig. Man kan ta permanente krøller, bølger, afro osv, så man slipper å bruke krølltang på håret hver dag, om dere skjønner. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Krølltopper.... Ingen krøller, ikke bøller. Småe krøller, småe bøller! Støre krøller, hyper bøller! Ser du en med krøller, spring som hel&"))# OT: Vegard_ , så sant! Endret 8. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hehe, her trengs et seriøst bidrag La oss ta et eksempel fra virkeligheten: Jeg har krøller. Jeg liker ikke krøllene mine, så jeg retter dem ut med en rettetang, men da blir ikke krøllene borte permanent. Om jeg går til frisøren, kan frisøren ha noe syre i håret mitt osv. som gir meg permanent glatt hår. Det er en permanent, men det sliter på håret. Skikkelig. Man kan ta permanente krøller, bølger, afro osv, så man slipper å bruke krølltang på håret hver dag, om dere skjønner. 5405793[/snapback] Seriously right, Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå