Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei Er det noen som vet om noe bilde-program til win98 (freeware)? Jeg tenkte på å bruke Picasa men den er kun til win2000/XP. Jeg skal installere det på min mors maskin så det skal helst være enklest mulig. Hun skal i hovedsak bruke det til å se på digitalfotoer og ikke noe redigering. (Tilslutt kan jeg nevne at jeg har prøvd å søke i forumet og på google . Så om noen vil kjefte fordi de mener dette er lett og finne så vær så snill å legg ved link .) Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Prøvd første her? http://www.google.com/search?client=opera&...=utf-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takk til deg! Finner nok noe blandt de 2,1 mill treffene på søket ditt.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Her er en link til et sted med gamle versjoner av programmer. Se på Acdsee. Edit: glemte linken: http://www.oldversion.com/program.php?n=acdsee Endret 8. januar 2006 av PerB Lenke til kommentar
smh Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Takk til deg! Finner nok noe blandt de 2,1 mill treffene på søket ditt.. 5406098[/snapback] Tenkte på den første i søket då. Var inne på den, og den såg grei ut. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Takk til deg! Finner nok noe blandt de 2,1 mill treffene på søket ditt.. 5406098[/snapback] Tenkte på den første i søket då. Var inne på den, og den såg grei ut. 5407118[/snapback] Oj, når jeg leser det jeg skrev som svar ser jeg at det kan ha sett ut som "skjult" kritikk fordi det var mange treff. Det var altså ikke det jeg mente, jeg er meget takknemlig for hjelpen og litt flau når jeg ser hvilke (enkle) søkeord du brukte, og hvor mange treff de gav. Skal gå inn å se på det i kveld eller kanskje i morgen. Også var det ett godt tips den som linket til gamle versjoner av programmer. Acdsee har jeg jo hørt om når jeg tenker meg om. Takk for den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå