DjNeo Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 jeg lurte på om det er noen som har testet denne kjøleren. Hvis noen har den så lurer jeg på om cpu'en fungerer med så lave temperaturer som dette systemet skaper? Hvis ikke den fungerer så om det er noen som vet om det er lurt å først bruke boxed kjøleren til du har overklokket cpu'en maks der før man setter på vann/peltier kjølern? På forhånd takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Ash Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ja en prosessor kan fint funke i minusgrader. Problemet er at ved slike temperaturer vil det oppstå kondens. Har du ikke tatt de riktige forhåndsreglene mot dette så vil det oppstå kondens på hovedkort/prosessor som igjen kan forårsake kortslutninger. Og da funker ikke prosessoren så veldig bra lenger (eller evt hovedkort osv). Jeg har sett tester hvor prosessoren har holdt godt under 0 grader celsius. Det råeste er å finne sidene til de som driver med ekstrem-overklokking med flytende hydrogen (nitrogen? Husker ikke i farten hva de bruker, kaldt er det ihvertfall. :razz:). Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 ja hadde de brukt hydrogen hadde vi fått ganske mange fete prosjekter etterhvert :smile: *KABOOM* hydrogen+litt luft = nicht gut. er nok nitro dem bruker ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå