prOzeuz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Feilen min er det at når jeg skal gå in på en Counter-Strike spillserver får jeg ikke connectet. Meldingen jeg får er "Failed to contact game server". Jeg var på lan i helga, til en kompis og da gikk det helt fint å komme inn på en server. Ellers funker internettet mitt som det skal, men jeg kommer ikke inn på noen servere. Jeg har prøvd å formatere og alt mulig, men ingenting virker. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Enten en firewall som blokkerer, eller evt. porter som må NATes i ruter. (Jeg vet ikke om CS trenger NAT'ede porter for å connecte til servere siden jeg ikke spiller det selv. Sansynligheten er heller liten vil jeg tro). Ellers så hjelper det mye om du forteller hvordan du var koblet opp på LAN, og hvordan du er koblet opp hjemme. Du har nemmelig ikek gitt oss mye å jobbe med for å hjelpe deg her... -Stigma Lenke til kommentar
prOzeuz Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Retrying cs.gmo.no... Retrying cs.gmo.no... Retrying cs.gmo.no... Failed to contact game server. Jeg er koblet opp til en Billion Router som er koblet til et modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå