Gå til innhold

Ikke mulighet for å se når du sendte melding, d500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Not good. En annen ting: Om en bruker vekkerklokken på D500(E) og trykker på en ANNEN tast enn "avslutt alarm"-knappen, så finner jeg ingen mulighet til å skru av alarmen før den ringer på nytt. Vanskelig forklart kanskje.

Men om jeg trykker slumrefunksjon ved en feiltakelse, virker det som en MÅ høre at alarmen ringer igjen etter noen minutter, for å få slått den av.

Kan vel ikke være så vanskelig for Samsung å fikse i slike småting, som iriterer så mye?

Lenke til kommentar

Unskyld meg men er ikkje akkurat det slumrefunksjonen er til for då?

At den skal ringe ein gong til?

Viss du ser på ei vekkerklokke så vil du ogsaå oppdate slumreknappen og kva skjer om du trykker på den?

Jo klokka ringer igjen etter nokre min.

Lenke til kommentar
Unskyld meg men er ikkje akkurat det slumrefunksjonen er til for då?

At den skal ringe ein gong til?

Viss du ser på ei vekkerklokke så vil du ogsaå oppdate slumreknappen og kva skjer om du trykker på den?

Jo klokka ringer igjen etter nokre min.

5406190[/snapback]

Joda, det er det slumrefunksjonen er til. Men hvis man har satt på slumring bør det være en måte å angre, uten å måtte vente til den ringer.

Lenke til kommentar

Jepp... Det er det jeg mener. På klokkeradioen min, og andre mobiler, kan jeg bruke slumrefunksjonen, og om jeg likevel våkner til og står opp, kan jeg slå av alarmen. Samsungen piper når jeg er på badet, vekker resten av huset:P

Har ivertfall ikke funnet noen måte å slå av alarmen på om den venter på slumretiden sin.

Dvs, i menyen ser det ut som at alarmen er av.

Lenke til kommentar

Hehe, gjenkjenner dette med å få trykket på feil knapp på morgenen for å stoppe alarmen... og når man står på badet og steller seg begynner den å pipe igjen så man må gå bort og skru den av :p Faktisk mange irriterende småfeil ved Samsung D500, men akk så flott den ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...