carl-kr. Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) hei! fikk dette idag og sitter fast allerede jeg har kommet mefg ut av fengelset og hjem i leiligheten jeg bodde i. har hentet noen papirer i et kleskap.har lest de. men det er en damestemme som sier jeg må lese dem. har jo gjort det!!kommer meg ikke ut av leiligheten. hjelp! edit: beklager dobbeltråd.. det skjedde noe rart hær.kan en moderator fjerne den uten bilde? Endret 8. januar 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 sjekk www.gamefaqs.com du Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 er det ingen som spiller/har spillt dette spillet?!? står fast på samme plass enda har studert flere WALKTHROUGH ,men uten hell. jeg er på "hard homecoming"... det er meningen det skal ligge et brev fra carmen i det skapet forran meg,men det gjør ikke det..kun carmen`s diary. jeg har lest gjennom alle papirer jeg har funnet i leiliheten,men ingenting skjer. og en stemme roper "read the papers" hele tiden! jeg har jo gjort det!! plis hjelp meg noen Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Vet dette er en oldgammel topic, men jeg har nettopp fått spillet og har akkurat det samme problemet! Hvordan leser jeg de der brevene då? Eller ihvertfall gjør sånn at jeg kommer videre!? Lest diaryen og sånt, men det hjelper ikke :/ ææææ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 har dere prøvd med ny patch? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Hadde samme problemet jeg å, trykk først på 2, så du kommer inn i menyen, etter du har kommet deg inn i menyen trykker du på 4 osv, du kommer inn på en til meny, å da hører du noe mer. Var hvertfall slikt jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 Hehe, takk =) Fikk det til nå. Måtte bruke 6-tallet på numpaden, funket ikke å bruke de tallene over bokstavene på tastaturet Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. november 2006 Rapporter Del Skrevet 19. november 2006 NP. Slet noe jævlig med det selv, skjønte ingenting, fikk jo ikke noe hint om at det var en meny til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå