Jove Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg lurer på om det kan være noe tull med min D500E, når det gjelder kameraet. Bildene i lyse omgivelser blir brukbare, men jeg tror at bildene i mørke omgivelser kanskje har mer støy enn de trenger. Helt til venstre i bildet, de ca 68 første pixlene, har mindre støy enn resten av bildet. Hadde resten av bildet vert av lik standard som de første 68, hadde jeg vert fornøgd. Er FULLT klar over at dette "bare" er et mobilkamera, bare 1mp osv, men håper å få litt mindre støy på bildene. På de fleste bildene (spesielt de litt mørke), vises et ganske tydelig skille helt til venstre. Er det noen andre som får tilsvarende bilder? Bør jeg godta at det blir slik? Etter det jeg kan forstå, har jeg alle innstillinger på beste kvalitet. mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 har denne mobilen selv, og får ikke sånne bilder.. men det må være noe galt.. for det skal ikke vere en bein strek som skiller støy fra ikke støy! du bør ikke godta det nei! men vet ikke hva du kan forandre på på instillinger..:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå