Gå til innhold

Hva er den verste filmen du har sett?


mETraX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uortodokst svar, men alikevel:

 

Battlefield Earth.

 

Altså, skuespill, effekter, kameraføring, lyssetting, kulisser, regi, klipping, historie, i det hele tatt ALT med den filmen er håpløst.

 

Jeg skal ikke si jeg hadde spilt noe bedre, iallefall ikke utifra det manuset, men jeg har en kamerat som hadde laget bedre effekter, og alt det andre skulle jeg klart å overgå.

Lenke til kommentar

Quote:


Kebab GUD skrev (2002-09-09 18:48):

Power Rangers : The Movie ... *Grøss*



 

Vell jeg så den når jeg var omkring 8år og jeg synes den var noe av det beste jeg hadde sett , men det er lenge siden.

 

Children of the Corn 2 kjøpte jeg på DVD (Min første) men ble også den største skufflesen.

Tror jeg løftet på smilebåndet 2-3ganger i løpet av filmen fordi noen ble klemt ihel under et hus eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Quote:


Kjetil Lura skrev (2002-09-10 12:46):

..[cut]...Er ikke merkelig at du ikke liker mange filmer om du sover.
:lol:


 

Det var jo filmen som gjorde at jeg sovnet, for fan. Jeg hadde ikke sovnet hadde det vært en bra film. Som for eksempel The Matrix! Den har jeg sett 27 ganger, og jeg har aldri gjespet en eneste gang under den filmen!!!

 

SÅ DET SÅ!!

Lenke til kommentar

Quote:


Jimmy Pop skrev (2002-09-10 13:26):

Det var jo filmen som gjorde at jeg sovnet, for fan. Jeg hadde ikke sovnet hadde det vært en bra film. Som for eksempel
The Matrix!
Den har jeg sett 27 ganger, og jeg har aldri gjespet en eneste gang under den filmen!!!


SÅ DET SÅ!!


 

Bare 27? Kjenner en som har sett den godt over 60 ganger :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...