eXPerience Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Har nettop bygd meg selv en ny pc, og alt gikk greit med installasjonen av windows, men når jeg skal starte opp etter installasjonen så crasher pc'en under oppstarten. Den bare restarter og begynner på nytt. Sånn står den på timesvis.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kan du liste opp alle komponentene i pcen? Lenke til kommentar
eXPerience Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Kan du liste opp alle komponentene i pcen? 5405673[/snapback] CPU: AMD Sempron 2800+ 1.6GHz Socket 754 Hovedkort: Asus K8N, nForce3 250, Socket-754 Skjermkort: Asus GeForce 6200 128MB DDR, N6200 Minne: Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered HDD: Samsung SpinPoint P80SD 160GB SATA2 DVD-brenner: NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 akkurat det samme skjedde meg etter at jeg puttet inn en cdrom. tok bare ut cdrommen og slo på og alt funket. slo av og puttet cd rommen min inn igjen og alt virker. Ganske teit men er faktisk sant. virker jævlig ulogiskt. noen som kanskje har en forklaring på hvorfor det var sånn? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg hadde en Windows som fungerte perfekt (over 1 år), puttet mere RAM og en FanMate så kjedde det du bekskriver der. Tok de ut, og problemet var der fortsatt. Fikk ikke reinstallert eller reparert Windows siden jeg manglet SATA-drivere og kun hadde en harddisk. Tok med denne harddisken til en kamerat og der fungerte disken (fikk lest og skrevet data til den), men da vi satt til at denne skulle boote så skjedde det samme. Nå har jeg kjøpt en ny Harddisk og skal snart innstallere Linux på den Aner ikke hvorfor det skjedde og har heller ingen løsning på det, desverre Lenke til kommentar
eXPerience Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Problemet er at jeg får re-installert windows, men får akkurat samme problem når den skal starte opp igjen? Kan det være feil med hovedkort/ram/cpu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå