Theoneask Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ska legge opp invites når eg får. Avinstalerer windows live messenger no. Msn er ikkje noke for meg, visst eg ikkje får endra den slik som eg vil. Dessuten er den ustabil! Klikker og lukker seg uten at eg får gjort noke, kjem berre ein error om at den har eit problem og må lukkast osv. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fin patch:) Anbefalles! Liker Live serien, fikk hotmail-betaen for ca en mnd siden. Utvilsomt den aller beste mail-tjenesten på nett(i iexplore, AJAX og kontakt lista er ikke tilrettelagt for FF enda). Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Samtalevinduet ble meget pent, ønsker bare å ta vekk de to tabsa med "Text" eller "Handwriting" og linja helt nederst med reklame for MSN.no. 5432974[/snapback] Options->Messages->Show the Handwrite tab in conversation windows det skal nok gjøre susen! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ska legge opp invites når eg får. Avinstalerer windows live messenger no. Msn er ikkje noke for meg, visst eg ikkje får endra den slik som eg vil. Dessuten er den ustabil! Klikker og lukker seg uten at eg får gjort noke, kjem berre ein error om at den har eit problem og må lukkast osv. Hva hadde du forventa deg? det er en BETA Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Fin patch:) Anbefalles! Liker Live serien, fikk hotmail-betaen for ca en mnd siden. Utvilsomt den aller beste mail-tjenesten på nett(i iexplore, AJAX og kontakt lista er ikke tilrettelagt for FF enda). 5434306[/snapback] Det er jeg total uenig i. Windows Live Mail, er den mest crappy nettmailen jeg har sett. De to STORE reklame bannerne ødelegger hele opplegget. Pluss at de bruker tre kolonner. Da jeg heller vil sett at mailen kom under den lista over mails. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Endte med at jeg avbrøt betaen, og nå bruker jeg gamle gode Hotmail. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Men betaversjonen av MSN funker? 5431821[/snapback] Er veldig fornøyd med Windows Live Messenger 8. Synes den er mye bedre enn gamle MSN Messenger 7.5. Det med offline messeges er en bra ny feature. Synes omtrent hele redesigned er bra. Men kunne godt ha vært foruten all den dritt reklamen (Nei, jeg skal ikke ha noe A-Patch ) Uansett, er jeg vel fornøyd. Har ikke merket en enesete kræsj, noe som jeg gjorde med 7.5. Windows Live Messenger 8 er å anbefale. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Men betaversjonen av MSN funker? 7.5.0322 var(?) siste beta av MSN Messenger. Du mente kanskje WLM? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Tordanflesk, det står the future of MSN messenger hos meg.. og jeg bruker en beta som er litt nyere enn 7.5.* Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 I god HW ånd skal jeg også gi bort en invite. Fikk mine første i dag, men har spredd gleden til noen av mine venner på msnlista. Så, jeg gir bort en til første som sender meg en PM. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vil msn live messenger installere seg ved sia av msn messenger 7? Det er flere brukere på maskina, vil ikke at de ikke skal få logge seg inn... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vil msn live messenger installere seg ved sia av msn messenger 7? Det er flere brukere på maskina, vil ikke at de ikke skal få logge seg inn... 5436961[/snapback] Den fjerner versjon 7, så i det tilfelle får ikke andre brukere tatt i bruk msn pga at de ikke har blitt invitert.... Med mindre dere har opprettet flere brukerkontoer med forskjellige innstillinger da.. Fortsatt en invite igjen, første mann / kvinne til mølla. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Fikk flere igår. Har 0 stk igjen. PM me,første man til mølla:P Endret 14. januar 2006 av adilr82 Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Vil msn live messenger installere seg ved sia av msn messenger 7? Det er flere brukere på maskina, vil ikke at de ikke skal få logge seg inn... 5436961[/snapback] Den fjerner versjon 7, så i det tilfelle får ikke andre brukere tatt i bruk msn pga at de ikke har blitt invitert.... Med mindre dere har opprettet flere brukerkontoer med forskjellige innstillinger da.. Fortsatt en invite igjen, første mann / kvinne til mølla. 5438715[/snapback] Jeg vil gjerne ha en invite Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) får besakjed om at jeg ikke kan logge inn. Legger ved bilde Endret 14. januar 2006 av Barkster Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 får besakjed om at jeg ikke kan logge inn.Må være invitert. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Til dere som måtte ønske om å få en invite. Vær så snill å post i denne tråden og ikke send *PMs. Tror dette gjelder for flere av oss som har invites. *PM betyr Personal Message. Som du kan nå ved å trykke på under avataren. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Vil msn live messenger installere seg ved sia av msn messenger 7? Det er flere brukere på maskina, vil ikke at de ikke skal få logge seg inn... 5436961[/snapback] Den fjerner versjon 7, så i det tilfelle får ikke andre brukere tatt i bruk msn pga at de ikke har blitt invitert.... Med mindre dere har opprettet flere brukerkontoer med forskjellige innstillinger da.. Fortsatt en invite igjen, første mann / kvinne til mølla. 5438715[/snapback] Jeg vil gjerne ha en invite 5439022[/snapback] Barkster, du har fått PM. Svar på den!! Dere andre, gjør like greit som Birger_Nord sier. Endret 14. januar 2006 av TheGizmo Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) *snufs* Har noen ekstra invite til meg eller? mail: *fjernet* edit: grunnet har fått invite av Runar. Jeg deler invitasjonene mine når jeg får dem, så pm meg hvis du også vil ha. Endret 14. januar 2006 av anderenlee Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hei, jeg kunne gjerne tenkt meg en invite. Hadde vært utrolig hyggelig.. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Registrer dere i dette forumet. Tok meg og noen andre bare noen minutter å få invite etter forespørsel her: http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=64630 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg