morra Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 MÅ man ha hotmail-adresse for å benytte oss av Live Messenger? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Go kveld.Er det noen som gidder bryet med å sende meg en initasjon til MSN live messenger beta, skulle så gjerne testet den ut litt. Min MSN adresse er [email protected] På forhånd takk! 5790230[/snapback] Du har herved fått en invite! 5790659[/snapback] Folkens, versjonen er public. Og ingen trenger invitasjon lenger, da er egentlig ikke tråden nødvendig lenger heller Kanskje moderatorer bør stenge tråden? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Tenkte akkurat på det samme, men er det sikkert alle kan logge på? Har hørt rykter om at hvis du ikke har hotmail adresse, så går det ikke uten en invite.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg får ikke logget på, er det noen som har en invite til overs for meg? Hadde vært meget superflott, adressen er msn alfakrøll jon.oyvind.tosdal.no Endret 22. mars 2006 av YBD Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ok, hvis det ikke går, kan noen sende en invite til meg? Send den til [email protected] Takk Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ok, hvis det ikke går, kan noen sende en invite til meg? Send den til [email protected] Takk 5793191[/snapback] Sendt Lenke til kommentar
smh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Rekner med at dere har fått med dere denne: http://programmer.no/art.php?artikkelid=24606 Lenke til kommentar
FIXeR Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hey! Jeg får ikke min til å funke.. Har lasta ned patch og alt. Så hvis noen hadde en invite til overs så hatt jeg satt pris på det Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Hey!Jeg får ikke min til å funke.. Har lasta ned patch og alt. Så hvis noen hadde en invite til overs så hatt jeg satt pris på det Trenger ikke invite! Følg med litt da! Endret 22. mars 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 For noen er det ennå problemer med å logge inn uten invite, så at noen spør etter invite ennå er forståelig. Men dette er vell noe microsoft fikser fort, forhåpentligvis Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå har endelig svaret kommet for alle som ikke får logget inn, og invite greiene er nå offisielt død! Årsaken til at mange i det siste ikke har fått logget inn uansett invite eller ikke er pga microsoft krever at man godkjenner retningslinjene til WLM 8 først. Først da vil man få tilgang fult og helt. Slik gjøres dette Kilde Mess.be 1. Logg inn på din passport konto du bruker for msn for eksempel via hotmail, eller denne adressen2. Klikk her og trykk på 'I agree' 3. Klikk på last ned knappen Med dette skal det fungere for alle!! Og moderatorer kan da stenge denne tråden, og sette denne meldingen sist slik at det ikke rår noen tvil lenger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Japp, da trenger vi ikke denne tråden lenger - denne fremgangsmåten skal fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg