Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er Microsoft fan. Men syns ikke MSN Messenger har vært noe særlig, så for et halvt år siden gikk jeg over til Gaim 1.5. Fikk WLM invite for ikke lenge siden, så måtte prøve det, her er mine reaksjoner.

Første inntrykk:

Rotete. Har nok mye med det veldig enkle "bare-det-du-må-ha-designet" til Gaim som jeg er vant til. Veldig mange knapper man ikke trenger, med veldig mange og sterke farger.

Etter litt bruk:

Når jeg fikk satt meg ned å fjernet det jeg ikke ville ha der(som jeg fikk lov å fjerne, enda noen saker igjen, men kommer tilbake til det). Samtalevinduet ble meget pent, ønsker bare å ta vekk de to tabsa med "Text" eller "Handwriting" og linja helt nederst med reklame for MSN.no. Ikonene til kontaktene er endret, et mørke grønt msnikon for online kontakter, lyse grønt for away eller busy og hvit for offline. Syns de kunne vært bedre merket, og skilt mellom idle, away og busy. Liker at de har lagt til "Søk i kontakter". Vil at det skal komme en mulighet for å fjerne MSN Music eller MSN Video i bunn av vinduet. Det stjeler mye plass, særlig for oss med lav oppløsning(1280x768).

Bugs:

Når tar vekk kontakter som er offline og har ordnet kontaktene i grupper vises feks (11/11) bak gruppenavnet, fordi som er synlige i gruppa er online. Men jeg vil vite hvor mange det er i gruppa, online+offline. Er det ingen online i gruppa, kommer melding om at gruppa er tom og du kan legge til kontakter der.

Lenke til kommentar
Kor lang tid tar det før ein får invites å dele ut til andre? Og kor finn eg dei? kjem dei i hotmail, eller er det i messenger dei kjem?

5433301[/snapback]

Det tok fem dager før jeg fikk 5 invitasjoner å dele ut. Melding om det kom både på mail og i messenger, så du oppdager det nok når de kommer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...