Runar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har 4 ekstra hvis noen fortsatt vil ha. Men både jeg og venner opplevde feil med mailen vi mottok. Vi kunne ikke trykke på download linken. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Anbefales sikkert å åpne den i IE. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hehe, samme sleit jeg med, måtte bruke iexplorer for å få gjort det.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg la ut de invitasjonene jeg fikk til overs her Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Men betaversjonen av MSN funker? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den funker som bare det, går litt treigt nå da jeg sitter på laptop på jobben(Kubuntu) og bruker remotedesktop hjem.. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den funker som bare det, går litt treigt nå da jeg sitter på laptop på jobben(Kubuntu) og bruker remotedesktop hjem.. 5431833[/snapback] Men da er det vel ikke akkurat MSN som skal ha skylden da... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har jeg vel heller ikke sagt Liker godt det å få beskjeder som ble sent når jeg var offline, men om du vil ha vist bilde og kommentarer heletideni listen blir det litt for stort synes jeg.. hva synes resten? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvis du mener at den "blir større" når du tar musa over en kontakt, så går det ann å stille inn. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har skrudd på slik at bildet og kommentar altid står der. Altså alle er store hele tiden Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er Microsoft fan. Men syns ikke MSN Messenger har vært noe særlig, så for et halvt år siden gikk jeg over til Gaim 1.5. Fikk WLM invite for ikke lenge siden, så måtte prøve det, her er mine reaksjoner. Første inntrykk: Rotete. Har nok mye med det veldig enkle "bare-det-du-må-ha-designet" til Gaim som jeg er vant til. Veldig mange knapper man ikke trenger, med veldig mange og sterke farger. Etter litt bruk: Når jeg fikk satt meg ned å fjernet det jeg ikke ville ha der(som jeg fikk lov å fjerne, enda noen saker igjen, men kommer tilbake til det). Samtalevinduet ble meget pent, ønsker bare å ta vekk de to tabsa med "Text" eller "Handwriting" og linja helt nederst med reklame for MSN.no. Ikonene til kontaktene er endret, et mørke grønt msnikon for online kontakter, lyse grønt for away eller busy og hvit for offline. Syns de kunne vært bedre merket, og skilt mellom idle, away og busy. Liker at de har lagt til "Søk i kontakter". Vil at det skal komme en mulighet for å fjerne MSN Music eller MSN Video i bunn av vinduet. Det stjeler mye plass, særlig for oss med lav oppløsning(1280x768). Bugs: Når tar vekk kontakter som er offline og har ordnet kontaktene i grupper vises feks (11/11) bak gruppenavnet, fordi som er synlige i gruppa er online. Men jeg vil vite hvor mange det er i gruppa, online+offline. Er det ingen online i gruppa, kommer melding om at gruppa er tom og du kan legge til kontakter der. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 http://apatch.ikhost.com/wlm.php A-patch til WLM 8 Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kor lang tid tar det før ein får invites å dele ut til andre? Og kor finn eg dei? kjem dei i hotmail, eller er det i messenger dei kjem? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kor lang tid tar det før ein får invites å dele ut til andre? Og kor finn eg dei? kjem dei i hotmail, eller er det i messenger dei kjem? 5433301[/snapback] Det tok fem dager før jeg fikk 5 invitasjoner å dele ut. Melding om det kom både på mail og i messenger, så du oppdager det nok når de kommer Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 http://apatch.ikhost.com/wlm.phpA-patch til WLM 8 5433286[/snapback] Du og alle dine patcher... Hva er vitsen med å snike seg til å bruke Messenger betaen når det er omtrent like lett å få en invitasjon som å skaffe gmail konto? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den patchen er ikke for å snike seg til å bruke msn live messenger, men for å fikse litt på den.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Du og alle dine patcher... Ditt eple-tre!Hva med å faktisk SE hva som står i linken? Har invitasjon nå. Slipper den stygge reklame-proxy'n Endret 13. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ok. Har vel misforstått litt igjen da;-) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Fikk siste invite fra snakez.org ^^ Hoster opp noen invites for dere HW.no folk så snart jeg får mine. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 fikk ikke den downgrader saken til å funke, noen som kunne vært så snill og gitt meg en invite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg