Gå til innhold

Windows live messenger beta invitasjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få lastet ned MSN 8.0 betaen?

Jeg finner ingenting  :whistle:

5534692[/snapback]

Du må få en invite, dere er det en link du laster ned fra. Hvis du laster ned uten invite, får du ikke logget på. Dette er fordi at du for en "godkjennelse" når du motar en invite som du må ha for og bruke MSN 8.0...

5534806[/snapback]

Okei :) Er det da noen som har en invite til overs eller vet hvor jeg kan skaffe meg det? :w00t: [email protected]

Endret av Turboman#1
Lenke til kommentar

5534692[/snapback]

Du må få en invite, dere er det en link du laster ned fra. Hvis du laster ned uten invite, får du ikke logget på. Dette er fordi at du for en "godkjennelse" når du motar en invite som du må ha for og bruke MSN 8.0...

5534806[/snapback]

Okei :) Er det da noen som har en invite til overs eller vet hvor jeg kan skaffe meg det? :w00t: [email protected]

5535199[/snapback]

Done *fjortenFORPULTEtegn*

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

5534692[/snapback]

5534806[/snapback]

5535199[/snapback]

Done *fjortenFORPULTEtegn*

5535553[/snapback]

Tusen takk for invitasjonen :thumbup: Men har ikkje fått 5 å sende ut :no:

Står bare:Beklager, du har ingen flere invitasjoner til Windows Live Messenger beta. Vi skal fortelle deg når du har flere.

Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Det går 3 dager (tror jeg) får du får 5stk...

5536173[/snapback]

Jeg har inntrykk av at det er litt tilfeldig. Jeg fikk 5 etter 4-5 dager, og etter noen uker fikk jeg 5 til.

Er det noen som kan fortelle meg hvor det kommer frem at jeg kan invitere. Har hatt betaen i snart 2 uker, men kan ikke se noen mulighet for invitasjon.[right

Prøv Help->Beta Invitations, eller log inn på Live sidene. Det kommer også en melding i Messenger.

Lenke til kommentar
Noen som har en invite til overs?

Send gjerne en til [email protected]

5512538[/snapback]

hei:D

tar gjerne i mot en jeg også (STOORT smilefjes)

[email protected]

5513997[/snapback]

Hadde ikke sagt nei takk til en invite jeg heller...

Adressen min er: [email protected]

5527947[/snapback]

Ja takk:

[email protected]

5534246[/snapback]

Sendt!

Håper dere liker WLM da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...