RogueFreak Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Denne må leses! Litt fra beskrivelsen: "A touching story of two young terrorists trapped in a house in Italy. Kinda like Bonnie and Clyde, only a lot more profound." Counter-Strike Drama Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Synd at f***skapen hadde den STYGGESTE midi-sangen jeg noensinne har hørt som ikke gikk å slå av. Kom til side 2 før jeg ikke greide mere smerte og måtte quitte browseren. (Hører på MP3 så jeg gidder ikke slå av lyden nei)..synd det..sikkert en bra historie. Hjemmesider og MIDI burde vært fullstendig forbudt!! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vel ,MIDI-sangen er en del av historien...så uten den ingen historie :wink: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Enig med Bitex... midi på hjemmesider er som ketsjup i eplecider... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Lenge leve Opera. En liten F12 og et musetrykk senere så er den lyden borte Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Forsvinner da bare midi-lyden, eller all lyd på maskina som mp3 osv? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Trykk på stopp så slipper du den musikken da... ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå