Gå til innhold

Gainward 6600gt golden sample,fast viftehastighet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine GS-kort støyer konstant. Resten av pcen er nesten lydløs... Viften på ett av mine kort ble plutselig dårlig, så nå kjører jeg "bare" ett kort. Men det står på max hele tiden med meg også.

Men du har vel VIVO-mulighet på kortet også? Kunne du være så vennlig og sjekke om du får det til på ditt kort?

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Jeg husker ikke helt hvordan jeg justerte det, men et sted kan du velge viftehastigheten i 2d og 3d performance. dessverre er pcen min skrot for øyeblikket, så jeg kan ikke sjekke det nøyaktig. Jeg er ikke sikker på om jeg gjorde det i nvidia instillingene eller rivatuner, så du får lete litt ;)

Lenke til kommentar
Jeg bruker vifteregulering på 6800 GT Golden Sample. Lastet ned EXPERTool fra Gainward sine nettsider. Menyvalget heter Performance og man kan da trykke på knappen Fan Speed Control.

5407576[/snapback]

Det er kanskje bare 6800 gt? finner det ikke på min expert tool. Om det er noen som vet dette , så skrik ut.

Lenke til kommentar
Mine GS-kort støyer konstant. Resten av pcen er nesten lydløs... Viften på ett av mine kort ble plutselig dårlig, så nå kjører jeg "bare" ett kort. Men det står på max hele tiden med meg også.

Men du har vel VIVO-mulighet på kortet også? Kunne du være så vennlig og sjekke om du får det til på ditt kort?

5406191[/snapback]

Har ikkje fått sjekka det enda, eg bruker dette korte sammen med min crt projektor, så eg bruker analog utgangen til crt'n.

Lenke til kommentar
Jeg bruker vifteregulering på 6800 GT Golden Sample. Lastet ned EXPERTool fra Gainward sine nettsider. Menyvalget heter Performance og man kan da trykke på knappen Fan Speed Control.

5407576[/snapback]

Det er kanskje bare 6800 gt? finner det ikke på min expert tool. Om det er noen som vet dette , så skrik ut.

5407792[/snapback]

Expert tool finnes vel på cden til skjermkortet. Kan eventuellt lastes ned fra hjemmesiden til Gainward.
Lenke til kommentar

Jeg har et 6600gt kort som bråkte som et uvær. Jeg kobblet av vifta og satt på denne: Zalman

Sammen med en stille 90 mm vifte og zalman fanmate 2 fungerer dette veldig bra :) ...og ikke minst: stille

Edit: ikke kobbla av hele viften, kun strømmen til vifta.

Endret av WAM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...