Dahl Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hei, jeg gikk nylig til anskaffelse av Asus WL-500g Deluxe. Fra før av har jeg Tele2 1500/300 kbps, og har et ADSL-modem som fulgte med. Dette heter Ericsson HM210di. Problemet er at jeg ikke får internettilknyttning gjennom routeren. Å bare bruke modemet fungerer glimrende, men når jeg forsøker å bruke routeren får jeg ikke kontakt til internett. Jeg får kontakt med routeren, men altså ikke noe lenger. Jeg har forsøkt å endre instillinger, dobbeltsjekke at instillinger stemmer osv, men jeg kan ikke oppdage noen feil. Er det routeren som ikke er kompatibel med modemet? Jeg har ingen idé om hva jeg skal forsøke, så det er fint hvis noen kan hjelpe meg. Endret 8. januar 2006 av @kd Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 IP-konflik hvis modemet er satt opp som router vil jeg tro, sett modemet i bridge-modus eller sett opp Asusen din som asesspunkt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har satt min som aksesspunkt med nat og alt av, funker fint for meg det her.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 IP-konflik hvis modemet er satt opp som router vil jeg tro, sett modemet i bridge-modus eller sett opp Asusen din som asesspunkt. 5404986[/snapback] Modemet har - så vidt det er meg bekjent - ikke noe konfigurasjonsprogram, så det er vanskelig. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Modemet har - så vidt det er meg bekjent - ikke noe konfigurasjonsprogram, så det er vanskelig. 5417031[/snapback] Hvilken IP får du fra det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå