benbeni89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en ny mobil, men på avbetaling for jeg har ikke penger nå, men jeg får ca 400 i mnd. Hva og hvor ville dere kjøpt en bra mobil til ca 400 i mnd. og på 12 månder? Helst Symbian, men hadde vært litt kult med noe lignans på SE W800i... Takk! Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei!Jeg har tenkt å kjøpe en ny mobil, men på avbetaling for jeg har ikke penger nå, men jeg får ca 400 i mnd. Hva og hvor ville dere kjøpt en bra mobil til ca 400 i mnd. og på 12 månder? Helst Symbian, men hadde vært litt kult med noe lignans på SE W800i... Takk! 5404891[/snapback] Spar heller de pengene i noen måneder og kjøp en telefon du kan betale kontant. Kjøper du på avbetaling blir telefonen MYE dyrere enn utgangspunket. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 www.gsm.no bruker ha mobiler på avbetaling uten at det koster noe særlig mere enn om du skulle casha den ut, dog må du legge ut en liten sum med en gang. Har selv kjøpt på den måten. Sjekk finansieringstibudene der. Mhv Raimo Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hørts bra ut Noen flere idèer?? Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Ingen som har bedre forslag til sider? Lurte litt på Samsung I300 på www.gsm.no Lenke til kommentar
iCar Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hva med Deal.no? http://www.deal.no/kategori.cfm?kid=5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå