anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Ja, skifter emne. Jeg satt å spilte WoW i går, klikk sa det, så stoppa alt, masse artifakts. Windows virker bra da jeg legger meg. Våkner skrur på maskina, alt virker normalt. Så blir skjermen helt svart. Jeg rebooter med masse artifakts. Men siden alt er fint i sikkermodus, lurer jeg på om det kan ha noe med sotware å gjøre? Jeg bli snart flipp, må spille snart.... Endret 8. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg lastet ned ny forceware driver, voila! Så virket alt som suppe i en bøtte EDIT Det virket en stund, så blir skjermen svart. Virker som ikke skjermkortet sender ut signaler. Men hvorfor virker det da i sikkermodus? Endret 8. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skjermkortet er enten defekt, eller så blir det for varmt. Prøv om du kan med et annet skjermkort. Helst av samme merke så slipper du driverkluss. For å fikse varme kan du fjerne dekselet på den ene siden på kabinettet og se om det fikser det midlertidig. Om det hjelper så skaff deg noen kabinettvifter som kan kjøle ned kabinettet. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hm, satt i et gammelt gforce, alt virker glatt. Satt i det gamle igjen, bare kluss. Har IKKE overklokka... Kjedelig, ganske nytt kort (6600GT) Endret 9. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis kortet blir for varmt, prøvd på å se om vifta på skjermkortet virker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå