Arve28 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har lastet ned en trail av Rawshooter premium 2006. Dette virker veldig lovende. Lastet ned Color Engine trail versjon. Noen som kan forklare meg hvordan jeg bruker disse sammen? Altså hvor i rawshooter jeg skal sette dette og hva den gjør? Har bare noen dager igjen av prøveversjonen og ønsker å sjekke ut Color Engine før jeg kjøper. Når jeg går på fanebladet Batch Convert. Ved Camera profile kan jeg velge: Internal(Canon Eos 300D Digital) Canon Eos 300D digital |ETC-V Ricoh Russioan sc040402 Så spørsmålet er hva disse gjør? Hva er forskjellen uten å bruke Color Engine? Det er bare når det gjelder konverteringen denne profilen fungerer? Endret 8. januar 2006 av Arve28 Lenke til kommentar
SEdin Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har lastet ned en trail av Rawshooter premium 2006. Dette virker veldig lovende. Lastet ned Color Engine trail versjon. Noen som kan forklare meg hvordan jeg bruker disse sammen? Altså hvor i rawshooter jeg skal sette dette og hva den gjør? Har bare noen dager igjen av prøveversjonen og ønsker å sjekke ut Color Engine før jeg kjøper. Når jeg går på fanebladet Batch Convert. Ved Camera profile kan jeg velge: Internal(Canon Eos 300D Digital) Canon Eos 300D digital |ETC-V Ricoh Russioan sc040402 Så spørsmålet er hva disse gjør? Hva er forskjellen uten å bruke Color Engine? Det er bare når det gjelder konverteringen denne profilen fungerer? 5404607[/snapback] Første profil følger med RSP, mens andre profil tilhører Color Engine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå