Thor. Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Finnes det en slik løsning der både kortleser og diskettstasjon går i en 3.5 slot? Har et Cooler Master Centurion 5 Sort kabinett og der er det bare en 3.5 slot Endret 8. januar 2006 av Tor-Martin Lenke til kommentar
friskies Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Mener å faktisk ha sett det en gang... Prøv å søk i prisguiden eller noe. Si fra hvis du finner det Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 http://www.mitsumi.de/english/produkte/7in1mediadrive.shtml# Mitsumi Mitsumi FA404M , 7in1 med floppy(ide) . Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ett lite spørsmål: Har du egentlig bruk for diskettstasjon? Jeg valgte å droppe det på min nyeste, (hadde en liggende for sikkerhets skyld), og har enda ikke savnet den ett sekund. Det lille du bruker disketter til, kan du like så godt gå over til minne brikker eller USB pinner. De er jo nesten like billige som en eske disketter i dag. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ett lite spørsmål: Har du egentlig bruk for diskettstasjon? Jeg valgte å droppe det på min nyeste, (hadde en liggende for sikkerhets skyld), og har enda ikke savnet den ett sekund. Det lille du bruker disketter til, kan du like så godt gå over til minne brikker eller USB pinner. De er jo nesten like billige som en eske disketter i dag. 5404692[/snapback] Jeg har samme deal, men har ved noen få ganger måtte finne den frem. Tror de gangene jeg har trengt den har vært : - driver til scsi-kontroller i windows install - driver til sata-kontroller i windows install - lage bootdiskett til bios-upgrade - lage bootdiskett til firmware-upgrade av raid-kontroller. Med untak av disse tilfellene tror jeg at jeg har kommet meg unna med bruk av usb-pendrive. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ett lite spørsmål: Har du egentlig bruk for diskettstasjon? Jeg valgte å droppe det på min nyeste, (hadde en liggende for sikkerhets skyld), og har enda ikke savnet den ett sekund. Det lille du bruker disketter til, kan du like så godt gå over til minne brikker eller USB pinner. De er jo nesten like billige som en eske disketter i dag. 5404692[/snapback] Du kan jo tenke deg. Prisen på kort er skyhøye i forhold til vanlige disketter. Noen programmer (Som avg) har en bulighet for å lage rescue disketter og ja jeg vet at det begynner å bli gammelt men. Om du er på lan og noen må starte opp maskina via disketter for at det skulle fungere. Man vet aldri. Husker at siste lan jeg var på. (i høstferien) så skrek crewet etter en diskett Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Du kan skaffe en herifra: http://www.misco.co.uk/productinformation/...IVE%20BEIGE.htm Den er da under 200,- grensen fra posten, så det er ikke spesielt dyrt. 12 Pund + porto EDIT: Den var billigere her, kun 6.11 Pund + porto, men de har den ikke på lager enda. http://www.dabs.com/productview.aspx?Quick...NavigationKey=0 Endret 8. januar 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå