hammeravsaft Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Er denne pcen bra forholdt til prisen? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...446&plid=59446# Jeg vet at jeg får mer for pengene hvis jeg bygger selv, men jeg kjøper denne for broren min og siden jeg aldri har bygget en pc vil jeg ikke ta sjansen i tilfelle jeg ødelegger noe. Er dette skermkortet brukbart? Er det bedre enn 6600GT? Er også åpen for andre forslag.... Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Er denne pcen bra forholdt til prisen? http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...446&plid=59446# Jeg vet at jeg får mer for pengene hvis jeg bygger selv, men jeg kjøper denne for broren min og siden jeg aldri har bygget en pc vil jeg ikke ta sjansen i tilfelle jeg ødelegger noe. Er dette skermkortet brukbart? Er det bedre enn 6600GT? Er også åpen for andre forslag.... 5404571[/snapback] Nei, X600 er ikke bedre enn 6600GT. Ganske mye svakere faktisk. Jeg vil anbefale deg i å ta utgangspunkt en PC-pakke på en av nettbutikkene og konfigurere den selv. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Den pcen er ikke noe godt kjøp. X600 gir ikke god ytelse. Se heller på denne: PC i deler - AMD S939 Athlon64 3500+, 6600GT PCIe, 512MB, 200GB, DVD±R/RW 5995 kr. De fleste nettbutikkene kan bygge pcen for deg, men det er ikke vanskelig å gjøre det selv. Det du skal gjøre står i manualen til hovedkortet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Kjøp den pc'n efikkan foreslo! + at du slenger med 512 ram til. Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Tusen takk for svar:) Kjøper den efikkan nevnte. Takker og bukker Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja 512MB ekstra ram er en fordel. Pass på at brikkene er identiske, så du får kjøre DUAL-DDR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå