raybergs Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hallo Hadde tilfeldig med mitt Canon Ixus I, 4 Megapix i sekken etter et nattskift... "Kremt" Skjønner jo at det kameraet ikke er det beste men men :-) Fikk uansett tatt dette bildet av solen på vei opp bak Lyderhorn i øst. Har nå kjøpt meg et Canon Ixus I Zoom men 5 Megapix, å lurer på hvordan jeg kan få det beste ut av dette kameraet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Solen var fin, det er ingen tvil om det. Men er det bare meg, eller er selve bildet litt uskarpt? Har du redigert bildet i det hele tatt i Photoshop? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Broer er fantastiske konstruksjoner som fortjener oppmerksomhet fra fotografer. Ditt bidrag er et fint bilde. Er horisonten helt i plan? Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Solen var fin, det er ingen tvil om det. Men er det bare meg, eller er selve bildet litt uskarpt? Har du redigert bildet i det hele tatt i Photoshop? 5404821[/snapback] Bilde er uskarpt! :-) Har ikke gjort noe med bilde, tatt rett fra minnekort. Har forresten investert i et nytt minnekort også... Kingston 512 Ultimate (x133) Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Broer er fantastiske konstruksjoner som fortjener oppmerksomhet fra fotografer. Ditt bidrag er et fint bilde. Er horisonten helt i plan? 5404880[/snapback] Tviler på det, håndholdt kamera :-) Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hallo Kjempe flott bilde.. Slike bilder er skikkelig kule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå