Dan Hansen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Les artikkelen her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Sier meg forsåvidt enig i denne artikkelen. Jeg kjenner ganske mange som har bredbånd, og SAMTLIGE står online 24/7 og laster ned ISOer, filmer etc. Med programmer som Direct Connect og Kazaa er liksom sjansen for å bli "sporet" eller tatt lik 0, og ingen bryr seg virker det som. Hvis du spør "hvorfor gjør du dette? det er jo ulovlig?" vil nok svaret være "Fordi jeg KAN!" Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er bare å nyte friheten så lenge man kan..... for dette vil det på et eller annet tidspunkt settes en stopper for. enjoy Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Gjelder ikke meg, Så eg har mangen ganger lurt på hva eg skal med 704/128. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Sant nok, hva i allverden skal man egentlig med 704kbit-linje når man bare bruker web og email uansett.. Ser vel neppe på webtv hele dagen tipper jeg? Så da kommer valget..skal man være "etisk" og politisk korrekt, og samtidig være litt misunnelig innerst inne for at de andre laster ned stuff, eller skal man bare innse at man bare lurer seg selv egentlig..og bare laste ned til krampa tar deg..The battle of light and darkness. The way to the dark side is much easier. Det er som å sette en DIGER rød knapp med et svært varselskilt over "DON'T PRESS THIS BUTTON!!!!!" på en vegg midt i Oslo, og ha et baksystem som registrerer hvor mange som faktisk trykker på knappen bare for å se hva som skjer. De gjør det fordi de KAN.. _________________ ---- "Gjort er gjort og spist er spist" sa elgen i Hakkebakkeskogen under våpenhvilemøtet mellom Mikkel Rev og de andre dyra. >www.dragonforce.com/sound.html < ! Metalium ruler også. [ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-09-09 19:05 ] Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det vil ikke nytte å stoppe fildelingstjenester. Det vil bare styre det hele enda mere over på FTP. Har svært vanskelig for å forestille hvordan DET skulle bli stoppet. Og da er det seff. også yppelig med bredbånd. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hva med oss som spiller mye online da? Hovedgrunnen til at jeg fikk bredbånd var nettop gleden av å kunne spille online uten å måtte stresse med å arrangere lan greier med kompiser som aldri gidder å flytte pc'ene sine. Dessuten så er det vel noen som bruker det i jobb forbindelse. Jeg vil også hevde at friheten til å kunne bruke internett uten å bekymre seg for at minuttene tikker er ganske avgjørende. Blir liksom ingen dårlig samvittighet for at en bruker noen timer på å finne en løsning på et problem eller lese interessante artikler om f.eks. hobbyer! Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Poenget med bredbånd er at man skal kunne surfe raskere, og mef effektivt. Mange websider er fullspekket med bilder og reklame som krever mye plass. Når en skal lage hjemmesider, blir potensialet en del større når ting går raskere. Når man skal surfe, bør en ikke vente halvparten av tiden man er oppkoblet. Epost sending og mottak, litt større filer tar også mye tid. Teknologien er der, hvorfor ikke benytte den? Det er ikke lenge du skal surfe hver dag, om det skal lønne seg med bredbånds tilkobling. Ikke alle som her bredbånd er kriminelle, selv om man er tilkoblet 24/7 betyr ikke det at man bruker hele båndbredden 100% av tiden. Mr.t Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det er vel ikke bare piratvarer som bredbånd brukes til :smile: Jeg sender mye fra meg og tar imot mye kundedata som er STORE!!! da er det greit at det går fort. Nytter ikke å sitte og jobbe på en ISDN linje. Kundene hadde gitt deg fyken før du hadde åpnet vg.no sida Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Quote: Den 2002-09-09 18:31, Bitex skrev:Med programmer som Direct Connect og Kazaa er liksomsjansen for å bli "sporet" eller tatt lik 0, og ingen bryr seg virker det som. http://www.finansvision.com/artikel.asp?kI...kID=3&aID=83508 Sier ikke mer:) Liker ikke Sell-out isp'er, trist men sånn er det. Telenor nektet jo å gi ut logger selv etter politisaker enstund for noen år siden, vet ikke hva slags politikk de har nå, men Isp'er burde ordne opp internt med sine kunder før de gir ut ting, det er bra. Og seriøst.. hvem bruker fildelingstjenester uansett? Det er jo ikke der man får tak i tinga:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå