s.a.h Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei. Eg å ein kompis driv med eit filmselskap. Me kalle oss ''NorSio Filmindustri 2006 ©''. Er eit amatør filmselskap som driv å lager ein del amatør profosjonelle filmar. Har brukt ein logo lenge no, men vil ha ny då den rett og slett ikkje er br nok. Er sjølv ikkje så flink i photoshop eller illustrator. Så.. Er det nokon som vil lage ein fin ein? Gratis selfølgelig... Viss dåke lager ein i photoshop så hadde det vore fin viss du skreiv steg for steg på korleis du lagde han. Så eg kan bli littegrann bedre enn kva eg er.. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 ingen som har lyst? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 "Er det noen som vil jobbe gratis for at vi skal tjene penger?" Nei. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 ja gratis... Kan jo få navnet sitt på logoen selfølgelig, men me tene nok ikkje så masse på filmane våre Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) takk! trenge masse forslag;) grei den. men får sjå bakgrunnen var veldig fin, men skrifto kunne vert bedre! korleis fekk du bakgrunn til? Endret 9. januar 2006 av sindreandal Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) et miserabelt forsøk kunne kanskje si litt om farger, stiler osv hvis det er noe spesielt... edit: take two... (haha, den ble hakket dårligere, syntes jeg da, akk nei, blir nok ingen PS mester) edit2: lite kult å laste opp et bilde på 1920 x 1200.. Endret 9. januar 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 takk! trenge masse forslag;) grei den. men får sjå bakgrunnen var veldig fin, men skrifto kunne vert bedre! korleis fekk du bakgrunn til? 5411583[/snapback] Vel, var ikke noe panser forsøk, tok meg 2 min i photoshop. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skulle egentlig bli noe helt annet, men siden dere er to gutter så kan dere jo framstå litt homofile. Skal lage en bedre i morgen, men bare ga opp med en gang jeg fikk random butterflyes... Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 hehe.. Nei me er nok ingen homofile guta! men viss nåken her gidde meir så prøv å kanskje bruk ein mørk blå farge til bakgrunn? . sjekk www.norsio.tk så ser dåke den logoen me har idag. (nettsida er ikkje oppdatert) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Endret 13. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 skate4life har skjønt poenget. Veldig fin imo. Lenke til kommentar
s.a.h Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Skate4life. Den logoen va berre knall! Knallfint forslag. Kunne du fortald meg korleis du lagde han, og kor du fann det filmkamera bildet? herlig.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hva med: Ble ganske dårlig, den skriften osv. :-/ EDit: Glemte å gjøre den transparent, gjør det i morgen. EDit2: Fikset litt: Transparent: Endret 14. januar 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) 2 min i photoshop.....and it's done rema 1000 Valg av font er enkel. Alle proffe skrip blir skrevet med curier. Og tenkte den siluette fotofilmfotografen ga det litt spenning. (litt inspirasjon av dreamworksgutten) Og joakim. Det ble bedre når du oppdaterte skriften Endret 14. januar 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vektor, anyone? Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vektor, anyone? 5440200[/snapback] Det er? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Slik at bildet kan endres størrelse på, uten at det går ut over grafikken. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vektor, anyone? 5440200[/snapback] min kunne let bli laget i vektor. Men jeg gadd ikke siden det ikke er så seriøst dette. Også har jeg ikke illustrator. Så det hadde blitt vektorform ved bruk av pen tool. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, det er jo det du bruker i Illustrator også... Så lenge du passer på å lage filen din i et format som faktisk støtter vektor (pdf, eps), så kan du fint bruke Photoshop, selv om det er idéelt å bruke Illustrator... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå