Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Dristet meg ut nok en gang i dag tidlig, for å ta noen nye bilder. Jeg sto tidlig opp, tok på meg godt med klær, og gikk ut i kulden (lurer på om jeg begynner å bli hekta på fotografering ). Ettervært, når sjegget til pappa var fryst til is, og optikken lagde knirkelyder når jeg zoomet, begynte jeg å frykte for kamera sin levetid. Men den overlevde, og selv synes jeg at jeg fikk noen helt greie bilder. Om noen har litt kritik på ett eller flere bilder, er det bare koslig å høre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Endelig en amatørfotograf som skjønner at man må stå opp tidlig for å ta gode bilder av lav sol. Solnedgang er for latsabber. Flotte øvelser, Ustedalen. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Fine bilder. Like nr 1 klart best! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Endelig en amatørfotograf som skjønner at man må stå opp tidlig for å ta gode bilder av lav sol. Solnedgang er for latsabber. Flotte øvelser, Ustedalen. 5404250[/snapback] Takk skal du ha Solnedgang kan være fint det, men sjeldent her. Skal du få et perfekt lys her, må du opp til den tiden da solen kommer over horisonten. Desverre for meg, er jeg b-menneske. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2006 Er ærlig talt begynt å gå lei av solnedgang og soloppgangbilder (jobber på en fotolab), men disse var intet annet enn nydelige. Du har funnet en meget bra forgrunn som fremhever soloppgangen. Bra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Er ærlig talt begynt å gå lei av solnedgang og soloppgangbilder (jobber på en fotolab), men disse var intet annet enn nydelige. Du har funnet en meget bra forgrunn som fremhever soloppgangen. Bra 5405019[/snapback] Afseth har helt rett i at det er i ferd å bli en grusom klisjè, og det gjelder spesiellt solnedgang. Likevel er dine bilder fine bilder som fortjener litt oppmerksomhet. Det at forholdene tvinger deg til å ta soloppgangen skal du bare være glad for. 95% av de omtalte bildene stakkars Afseth må lide seg gjennom er nettopp solnedgang, verdens største fotografiske klisjè. Fortsett å fotografere om morgenen, men bli gjerne ute i kulden en time eller to etter at solen har stått opp også. Det er da du kan fange det fineste lyset. Går ut fra at det første lignende bildet du presenterte i en annen tråd også er av soloppgang, da. Det var jo skikkelig fint. Er selv b-menneske, men man må lide for kunsten. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 12. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2006 Nydelige bilder. Likte bilde nr 4 veldig godt! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Veldig fine bilder, skikkelig koselig og varm stemning, selv om det er vinter. Jeg syns bakken ble veldig mørk og utydelig på det siste, men hva kan man vente når sola ikke har stått opp skikkelig? Uansett, veldig bra. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Den svarte/hvite rammen som er rundt bildene, er det du som legger til i PS? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Sånne rammer lages på no-time ved å fikse på canvas size. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2006 Meget fine bilder! Likte bilde 4 veldig godt. Gir en spesiell stemning til resten av bildet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Likte veldig godt det siste, lyset ga en varm følelse selv om det ser veldig kaldt ut. Flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå