BremnesX Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ryddet litt her om dagen, og fant en Cassiopeia E-125 som jeg aldri kan huske å ha brukt, men bare tatt imot og lagt i "rote"-haugen. Har fått slått den på, og den blir til og med funnet av pc'n når jeg setter den i dockingstasjonen. Det som imidlertid er problemet, er at jeg så langt synes den virker ubrukelig.. (kanskje feil ordvalg, men...) Det jeg da tenker på er spesielt utdatert software og OS. I tillegg finner datamaskinen den ("hardware-enhet funnet og klar til bruk"), men jeg får jo ikke kommunisert med den på noen måte via pc'n. Derfor lurer jeg på: - Er det mulig å installere et nytt os? I såfall hvordan. - Hvordan kommunisere pc<->pda? Har i tillegg en 128mb flashminne som den finner og klarer å bruke. Tenker da programmer og diverse her. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vet ikke om det er den samme, men stort sett gjelder: Google er din venn! Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Hepp... har vært på den siden. Den lister bare opp software som fungerer/ikke fungerer.. I tillegg er det en gammel side.. I tillegg svarer den ikke på noen av spm mine Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 OK... det jeg ville gjort (etter å ha lest den siden) er å installere ActiveSync (fra Microsoft). Der ligger det f.eks. mulighet for å gå gjennom filstrukturen på enheten og kopiere/flytte filer. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 som sagt activesync fra ms og her finner du div filer http://world.casio.com/ce/download/en/ EM-500/EM-505/E-125/E-115 CASIO Update Pack Version 1.04 CASIO Update File Version 300SER_Eng3.zip CASIO Update File Version 2.10 CASIO Camera Card Driver Update File Version 1.01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå