Gå til innhold

Mens vi venter på sommern

Anbefalte innlegg

Nyttårsaften ferdig og det betyr at det går rettveien mot sommeren. Den årstiden jeg liker best ihvertfall. Ingen iskalde føtter, aldri opp om natta for å lukke soveromvinduet grunnet kuldegrader på soverommet, og aldri starte dagen med å løpe til badet for å varme seg på varmekablene. For noen dager siden var jeg på kjøretur og da var det -30,5 grader. Og jeg bor midt i landet.

Men for å kanskje friste med sommern legger jeg ut ett par sommerbilder ;)

Bare 4-5 mnd igjen :|

post-25139-1136724378_thumb.jpg

post-25139-1136724390_thumb.jpg

post-25139-1136724395_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig med deg. Gleder meg til sommeren, så slipper vi denne forferdelig kulden. Selv om vinteren er en fin tid den også :)

1: Veldig bra bilde, men allikevel synes jeg de uklare bladene helt fremst mot linsen stjeler litt oppmerksomhet. Men mulig det er bare meg.

2: Fint naturbilde, men det skjer kanskje litt lite i det? Altså, veldig behagelig bilde, men litt for lite "action", ifølge min mening.

3: Dette bildet synes jeg nesten var perfekt. Det ga meg ett eller annet jeg ikke klarer å sette spissen på. Et bilde du tenker av etter å ha sett det. Ekstremt bra :thumbup:

Morsomt å gi litt kritikk, og ikke bare få. Men jeg er ikke akkuratt en proff fotograf, så ikke ta alt jeg sier 100 % alvorlig :tease:

Lenke til kommentar

Synes bildene var greie, jeg. Uskarpe kronblader på makrobildet plager ikke meg. Det eneste jeg vil sette fingeren på er den lille utstikkeren som kommer inn i fjordbildets venstre kant. Noen synes kanskje den skaper ballanse, jeg synes bare den er forstyrrende. En tettere crop ville ikke gjort susen, med noen grader annerledes vinkel hadde vært ønskelig.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Morsomt å gi litt kritikk, og ikke bare få. Men jeg er ikke akkuratt en proff fotograf, så ikke ta alt jeg sier 100 % alvorlig :tease:

5404858[/snapback]

Takker for tilbakemeldinger.

Hvem andre en deg er proff på dine meninger?

Det er dine meninger du gir, om du er pro eller ikke på fagfeltet foto har lite å si.

Lenke til kommentar

Det er dine meninger du gir, om du er pro eller ikke på fagfeltet foto har lite å si.

5404959[/snapback]

Tja, vil si at dere som har brukt mangfoldige tusen kroner på forskjellig optikk, og har holdt på med dette litt lengere enn meg, er proffe.. I allefall i mine øyne.

Sant det. Mine meninger, er mine meninger, men det jeg mener er at jeg har ikke så forferdelig mye peiling på det teknikse innen foto!

Lenke til kommentar

Det tekniske er en ting, uttrykket bildet generelt gir er en annen ting. Det aller viktigste med fotografering er øyeblikket, og at bildet klarer og fange tilskueren. At det da ikke er fototeknisk perfekt trenger ikke ha noe å si, selv om utstyr -selvsagt- kan hjelpe på resultatet

Lenke til kommentar

5404959[/snapback]

Tja, vil si at dere som har brukt mangfoldige tusen kroner på forskjellig optikk, og har holdt på med dette litt lengere enn meg, er proffe.. I allefall i mine øyne.

Sant det. Mine meninger, er mine meninger, men det jeg mener er at jeg har ikke så forferdelig mye peiling på det teknikse innen foto!

5405378[/snapback]

Husker deg fra tekniske tråder, så jeg vet du er ganske fersk. Derfor er jeg litt imponert over ditt øye for fine hverdagsbilder. Dette er nødvendige øvelser før du finner din egen stil. På ditt stadium skal du ikke føle at du må være original, men fortsette å jobbe med kunsten å beherske mediet. Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...