Dhack Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hei! Har tenkt å sette noen neonlys inni kabinettet mitt å har lyst på Både Blå og UV lys (katoder). har planer om å kjøpe 2 stk 30CM BLÅ katoder og 1 stk 20cm UV. (siden de ikke hadde 30cm UV (singel) der). Så spørsmålet er om de blå lysene ødelegger UV-lyset?? på forhånd takk for svar m.v.h. Daniel Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vill tro uv lyset vil gi mest effekt når blåe katoder er av ja-- men du kan jo veksle på det da.. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 hadde lyst til å ha allt på.......... siden jeg ikke har så mye i kabinettett som er uv-reaktivt vil jeg ikke bare ha UV-katoder...... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hadde lyst til å ha allt på.......... siden jeg ikke har så mye i kabinettett som er uv-reaktivt vil jeg ikke bare ha UV-katoder...... 5404195[/snapback] Da kan du vel kjøpe mere UV ting og drite i de blåe katodene. Eller. Drite i UV katodene og bare ha blåe.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) En god idè: Bruk UV-LEDs på de stedene som er UV-reaktive og en eller to blåe katoder eller noen blåe LEDs.. Er mye lettere å kontrollere LEDs sin "lysbane"! Endret 8. januar 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Lyser uv katodene blått??? (mye mener jeg da) og foresten er det bryter med AC RYAN sine neonlys (sånn man kan bore inn i sånn deksel der man kan sette inn CD-rommer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lyser uv katodene blått? (mye mener jeg da) og foresten er det bryter med AC RYAN sine neonlys (sånn man kan bore inn i sånn deksel der man kan sette inn CD-rommer 5404372[/snapback] Nei, mer lilla. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 ja, det er med brytere ja, og jeg ville kanskje ha holdt meg til en blå hvis du absolutt skal ha, eller gjøre sånn som Glisevask sier, ha UV LEDs der du har uv ting. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Ok :!: Takk for svar.... går nokk for Blå. Men lurer fortsatt på om efekten blir ødelagt da???? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ok :!: Takk for svar.... går nokk for Blå. Men lurer fortsatt på om efekten blir ødelagt da?? 5406394[/snapback] ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 80-90% vil jeg tro det ødelegger.. Kommer jo ann på plassering og sånt også! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 oi :S Da blir det nok bare blå lys i starten Takk for svar Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå