Bruface Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt headsett... Det står mellom 3 stykker... sennheiser pc150 488 kr sennheiser pc155 902 kr plantronics dsp-500 647 kr Jeg lurer på ka av de som er best i cs, og bare cs.... Noen plasser de er billigere? dette er priser fra shg. Lenke til kommentar
Firstc Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Jeg skal kjøpe meg nytt headsett... Det står mellom 3 stykker... sennheiser pc150 488 kr sennheiser pc155 902 kr plantronics dsp-500 647 kr Jeg lurer på ka av de som er best i cs, og bare cs.... Noen plasser de er billigere? dette er priser fra shg. 5404119[/snapback] Hei, Vil anbefale deg Plantronics DSP-500. hadde dette headsettet tidligere men solgte det for å kjøpe Sennheiser PC165USB. Må si eg savner DSP-500`en pga overlegen lydkvalitet. Sennheiseren ble litt bedre da eg byttet lydkort i pc`en, men likevel. DSP-500 har i tillegg større øreklokker. Vil og nevne at Plantronics har og kommet med et enda bedre "Gamecom Pro1" har ikke testet dette, men det virker som en oppdatert ver. av DSP-500. Eneste som er negativt med DSP-500 er at det ikke går ann å koble bort USB lydkortet, men dette er så bra at det ikke er nødvendig heller. Kjekt å vite: Det var Plantronics som laget lydsystemet/overføringen som ble brukt da amerikanerene var på månen første gang. Edit: Eg kjøper headsett med hovedtanke på gaming (CS) Endret 8. januar 2006 av Firstc Lenke til kommentar
Bruface Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg skal kjøpe meg nytt headsett... Det står mellom 3 stykker... sennheiser pc150 488 kr sennheiser pc155 902 kr plantronics dsp-500 647 kr Jeg lurer på ka av de som er best i cs, og bare cs.... Noen plasser de er billigere? dette er priser fra shg. 5404119[/snapback] Hei, Vil anbefale deg Plantronics DSP-500. hadde dette headsettet tidligere men solgte det for å kjøpe Sennheiser PC165USB. Må si eg savner DSP-500`en pga overlegen lydkvalitet. Sennheiseren ble litt bedre da eg byttet lydkort i pc`en, men likevel. DSP-500 har i tillegg større øreklokker. Vil og nevne at Plantronics har og kommet med et enda bedre "Gamecom Pro1" har ikke testet dette, men det virker som en oppdatert ver. av DSP-500. Eneste som er negativt med DSP-500 er at det ikke går ann å koble bort USB lydkortet, men dette er så bra at det ikke er nødvendig heller. Kjekt å vite: Det var Plantronics som laget lydsystemet/overføringen som ble brukt da amerikanerene var på månen første gang. Edit: Eg kjøper headsett med hovedtanke på gaming (CS) 5404160[/snapback] Takk for hjelpen.. da tror jeg, jeg går for det ja..... men noren som vet om en plass de selger det billigere? Lenke til kommentar
RobbO804 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Eg ville ha godt for dsp-500 har det selv er veldig fornøyd med det... Utrolig god lyd i det.. Og bassen er helt fantastisk... OG eg spiller bare cs, med dette headsettet får du masse detaljerte lyder enn det du gjør med billigere headset. Gå for dsp-500 du! Lenke til kommentar
Bruface Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Eg ville ha godt for dsp-500 har det selv er veldig fornøyd med det... Utrolig god lyd i det.. Og bassen er helt fantastisk...OG eg spiller bare cs, med dette headsettet får du masse detaljerte lyder enn det du gjør med billigere headset. Gå for dsp-500 du! 5404733[/snapback] Dårlig svar Robbo0804. Jeg spurte ikke om dsp-500 var bedre en billige headsett, jeg lurte på hva som var best av de eg fårslo. Og så er det ikke så interisant om du syntes headsettet er GODT. smaker ikke så mye forskjell på headsettene jeg. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ser ut som om 647 kr er det billigste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå