enurs Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Sitter med 9800 pro kort som nå har begynt å bråke med meg. Skal derfor over til nytt system. Bor i Sverige så ikke henvis meg til priser på norske butikker. Trenger: 1. Nytt skjermkort ( Bra ytelse + lite støy, ikke for dyrt.. mellom 2000-3500kr ) 2. Ny CPU, Amd eller Intel? 3. Nytt hovedkort, har ingen aning. 4. Har 1g minne fra før. Slik dual eller hva fa.. det nå heter. Kome med tips folkens og jeg takker så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hovedkort : MSI K8N Neo4-FI CPU : AMD64 3700+ (San Diego) Skjermkort: nVidia 7800GT Dette oppsettet skulle du nyte godt av i en tid fremmover... Lenke til kommentar
enurs Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Bråker skjermkortet mye? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Bra anbefaling, men jeg ville valgt : Abit KN8 SLi Bråker ikke, bedre utsyrt og er på tilbudt (siste dag i dag) Er sikkert bedre kjøp enn den MSI HK Finn prisen i sverige selv! Hvis du vil ha svenske priser post i svensk forum! Staljin Endret 8. januar 2006 av staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå