huffadhemi Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tråd på DFI street. 5786508[/snapback] Ok...leste litt men skjønte ikke så mye, noen som kan oppsumere tråden for meg?Timings eller hastighet? 5786721[/snapback] Vel, etter beste evne: artikkelforfatteren (som snakker om A64) sier at med mindre man lever for den siste prosenten i benchmarking skal man ikke se seg blind på timings, divider eller 1T/2T. Poenget er å få en høy cpu frekvens. Om man bruker stramme eller slakke timings er ikke det viktige. Det er den kombinasjonen av timings/hastighet/divider som gir best ytelse på cpu og oppgaven man skal utføre som er viktig. Et annet poeng er at 2GB ram med slakke timings kan gi bedre ytelse i spill enn 1GB ram med stramme timings p.g.a. at med 2GB er det ikke så mange løpeturer til harddisk for å hente info. Selv om frekvensen er litt lavere med 2GB settet blir flyten i spillet bedre. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Tror jeg går får disse her jeg gutta :-) http://www.cluboverclocker.com/reviews/mem...00pro/page2.htm Burde klare å kjøre min cpu synkront @ 280 fsb :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå